کد خبر : 11430 / /
/

ترسناک ترین پرونده جنایی سال/فیلمی با تصاویر هولناک 4 ماه زندگی با جسد دختر فراری

سردار رحیمی درباره پرونده جسد دختر جوانی که از کمد دیواری خانه ای واقع در تهران کشف شده بود، توضیحاتی داد.

ترسناک ترین پرونده جنایی سال/فیلمی با تصاویر هولناک  4 ماه زندگی با جسد دختر فراری

سردار رحیمی درباره پرونده جسد دختر جوانی که از کمد دیواری خانه ای واقع در تهران کشف شده بود، توضیحاتی داد.

قاتل سریالی در تهران دستگیر شد. با دستگیری قاتل سریالی در خیابان خرمشهر جزئیات جنایت هولناک در یک خانه فاش شد. دختر جوان در یک خانه توسط قاتل سریالی با ضربات پیچ گوشتی به قتل رسید.  قاتل سریالی به فردی گفته می شود که چند نفر را به قتل رسانده باشد. با توجه به پیدا شدن 2 جسد دختر دیگر احتمال می‌رود، متهم یک قاتل سریالی باشد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره بازداشت یک قاتل که دو خانم را در یک منزل محبوس کرده و یک دختر را به قتل رسانده بود، تصریح کرد: برادر و خواهری را در این پرونده بازداشت کردیم، در مرحله نخست با ظن اینکه این افراد دختران را اغفال می‌‌کنند، به موضوع وارد شدیم و مأموران پس از ورود به منزل متوجه صحت موضوع شده و دیدند خواهر پس از اغفال دختران، آنها را به منزل خودشان می‌برد سپس اموال آنها را سرقت می‌کردند.

وی با بیان اینکه برادر دختران را مورد تعرض قرار می‌داد، ادامه داد: این متهمان در یک مورد یکی از دختران را به قتل رسانده بودند و جسد وی مدت‌ها در این خانه بود همچنین یک دختر خانم را به صورت عریان در یک کمد محبوس کرده بودند و به نظر می‌رسد موارد دیگری در این پرونده درباره اغفال دختران وجود داشته باشد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اقدامی را در 3 ماه گذشته درباره افراد مفقودی انجام دادیم، پرونده‌های فقدان افراد به سرعت از کلانتری‌ها و دیگر رده‌ها به آگاهی ارجاع داده و در آنجا رسیدگی می‌شود، ماهانه بیش از 100 تا 150 نفر درباره مفقودی افراد پرونده تشکیل پرونده می‌‌شود که به سرعت از زمان رسیدن خبر، اقداماتمان درباره شناسایی آنها را انجام می‌دهیم و به لطف خدا ایجاد این مرکز برکات خوبی داشته و کمک شایانی در سرعت بخشیدن و شناسایی افراد مفقودی کرده است/رکنا

 دختران فراری
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.