کد خبر : 11169 / /
/

درگیری مسلحانه در محله گیشای تهران/ماجرا چه بود؟

درگیری مسلحانه در محله گیشای تهران/ماجرا چه بود؟

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ: ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه، ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر در راستای طرح مقابله ضربتی با سارقان منزل به سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ با چهار نفر سرنشین مظنون شده و بعد از استعلام متوجه می‌شوند که پلاک خودرو سرقتی بوده است.

با توجه به استعلام دریافتی ماموران پلیس به خودروی مذکور دستور ایست داده اما سارقان بی توجه به فرمان پلیس بر سرعت خود افزوده و در عملیات تعقیب و گریز به سمت مأموران تیراندازی کردند.

مأموران نیز با رعایت قوانین به کارگیری سلاح و بعد از چند اخطار به لاستیک خودروی سارقان تیراندازی کرده که در نهایت خودرو متوقف و هر ۴ سارق متواری شده که در این راستا ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر با از خود گذشتگی و رشادت موفق به دستگیری دو نفر از سارقان می شوند.

دو نفر از سارقان در این درگیری و تعقیب و گریز مسلحانه با اصابت گلوله به دست و پا و دیگری از ناحیه پا مصدوم و دستگیر می‌شوند./فارس

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.