کد خبر : 11110 / /
/

عکس های پولساز !

عکس های پولساز !

تا به حال به این نکته توجه کرده بودین که عکس ها هم میتونن با ما صحبت کنن ؟! آمارها نشان میدهد 90 درصد عکس های تبلیغاتی از متن های آن جذب مخاطب بیشتری دارد .

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی , تنها و مهم ترین عنصر در تبلیغات میباشد و در بیلبوردها , مجلات , پوسترها و ... نقش بسیار مهمی را ایفا میکند .

ممکن است در نوشتن عنوان ساعت ها وقت صرف شود برای توضیح محصول اما در نهایت این عکس میباشد که میتوانید مخاطب را به سوی خود جلب کند .

این نوع عکس ها معمولا بدون سایه و پیش زمینه هستند (پیش زمینه هایی شفاف و تک رنگ ) البته استثنا هم وجود دارد .

هدف این نوع عکاسی جلب توجه مخاطب و درنهایت فروش آن محصول میباشد .

چگونه عکس تبلیغاتی بگیریم ؟

من معین شفیعی (moein shafiee  )عکاس تبلیغاتی غذا هستم . من فعالیت خودم رو به طور رسمی از سال 98 در زمینه عکاسی تبلیغاتی از غذا شروع کردم و تا کنون در رستورانهای زیادی فعالیت داشتم.

من با بروزترین تجهیزات و تیمی قوی به پیشرفت کسب و کار و رستوران شما کمک میکنم .

عکس تبلیغاتی

مزیت های عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی شاخه ای از عکاسی است که در آن عکاس سعی میکند تا عکس هایی کاملا حرفه ای از یک محصول یا خدمت را تهیه کند . در این مقاله مزیت عکاسی تبلیغاتی را به شما معرفی میکنیم .

یک عکس تبلیغاتی باید کیفیت بالایی داشته باشد.

عکس تبلیغاتی باید چشم‌نواز، جذاب و البتّه سرگرم کننده باشد.

عکس تبلیغاتی باید علاوه بر جلب توجه مشتری، او را متقاعد به خرید هم بنماید.

در ادامه هدف از عکاسی تبلیغاتی را شرح میدهیم :

یک عکاس تبلیغاتی باید بتواند با عکس‌هایی که می‌گیرد در ذهن مخاطبان خود یک سوال بزرگ ایجاد کند و آنها را به پیگیری بیشتر درباره آن عکس وادارد. یک عکس تبلیغاتی در یک لحظه دیده می‌شود ولی می‌تواند اثری به مراتب درازمدّت داشته باشد.

بطور کلی هدف از عکاسی تبلیغاتی، نمایش یک کالا در بهترین شکل و جذاب‌ترین حالت است تا مخاطب برای خرید آن به اندازه کافی ترغیب شود. معمولا در عکاسی تبلیغاتی از فیلترهای خاص کمتر استفاده می‌شود و سعی می‌شود تا تصویر با کمترین سایه و پس‌زمینه به مخاطب نمایش داده شود. البتّه امروزه از ایده‌‌های مختلفی برای عکاسی صنعتی و عکاسی محصول استفاده می‌شود.

خواهشمند است برای حمایت از من و کسب و کار یه سر به سلیت من در این لینک بزنید و نظر خودتون را با ما به اشتراک بگذارید .

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.