کد خبر : 11102 / /
/

سارقی که از مرده ها هم دزدی می کرد

فرمانده انتظامی جهرم گفت: با دستگیری یک سارق حرفه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون ریال قاب‌های آلومینیومی مسروقه قبرستان رضوان کشف شد.

سارقی که از مرده ها هم دزدی می کرد

سرهنگ خسرو رزمجویی شامگاه جمعه ۱۲ آذرماه اظهار کرد: سحرگاه امروز در پی به سرقت رفتن تعدادی از قاب‌های آلومینیومی قبرستان رضوان در شهرستان جهرم و انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، بلافاصله بررسی موضوع با هدف کشف سرقت و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور فوری ماموران انتظامی قرار گرفت.

کشف قاب‌های سرقت شده از قبرستان رضوان جهرم

به گزارش رکنا، او افزود: مأموران کلانتری ۱۲ مطهری با حضور در محل سرقت و بدست آوردن سرنخ‌هایی در این زمینه، موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت سارقی که به قاب‌های آلومینیومی مردگان رحم نکرده بود را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه در بازرسی از منزل سارق ۳۴ ساله تعدادی قاب آلومینیومی متعلق به قبرهای مردگان کشف شد، عنوان کرد: یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز که سارق  به وسیله آن اقدام به سرقت می‌کرده است نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

رزمجویی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

رئیس پلیس جهرم در پایان تاکید کرد: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، سارقان و مجرمان به صورت ویژه در دستو کار این فرماندهی قرار دارد.

رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.