کد خبر : 11052 / /
/

شرط عجیب پدر مقتول برای گذشت از قصاص قاتل

«قاتل پسرم باید تعهد بدهد که بعد از آزادی در اطراف محل سکونت ما آفتابی نشود و خودش و خانواده‌اش از محله ما بروند و از این پس هرگز به سراغ ما نیایند.» اینها شروط پدر مقتول برای بخشش قاتلی است که ۶سال قبل و در جریان یک درگیری جان پسر او را گرفت.

شرط عجیب پدر مقتول برای گذشت از قصاص قاتل

 این مرد درباره انگیزه‌اش از بخشش قاتل پسرش نیز گفت: من نمی‌خواستم خانواده‌ای مانند ما داغدار شود، چرا که داغ از دست دادن فرزندم هنوز هم پس از ۶سال برایم تازه است. به همین دلیل نمی‌خواهم با اجرای حکم قصاص قاتل، خانواده‌اش را داغدار کنم و روزهای سختی که من گذراندم را آنها متحمل شوند.

امیدوارم قاتل قدر این بخشش را بداند و پس از آزادی زندگی درستی را پیش بگیرد تا من از تصمیم سختی که گرفتم هرگز شرمنده و پشیمان نشوم. پدر مقتول بدون دریافت مبلغی به‌عنوان دیه و تنها به‌خاطر رضای خداوند، قاتل پسرش را بخشید و به این ترتیب قاتل محکوم به قصاص از مجازات قصاص رهایی یافت./همشهری

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.