کد خبر : 10798 / /
/

خرید قسطی خودرو بدون چک و ضامن/ چه کسانی مشمول می شوند؟

این روزها که تب خرید اقساطی خودرو بسیار داغ است، برخی مجموعه‌ها شرایط ویژه‌ای برای فروش خودروهای ایرانی و خارجی به اقشار متفاوت در نظر گرفته‌اند.

خرید قسطی خودرو بدون چک و ضامن/ چه کسانی مشمول می شوند؟

این روزها که تب خرید اقساطی خودرو بسیار داغ است، برخی مجموعه‌ها شرایط ویژه‌ای برای فروش خودروهای ایرانی و خارجی به اقشار متفاوت در نظر گرفته‌اند. فروش اقساطی خودرو به فرهنگیان، کادر درمان، دانشجویان و کارمندان برخی نهادهای دولتی را می‌توان از این موارد نام برد.

اما شاید کمتر مجموعه‌ای باشد که فکری هم برای رفاه حال بازنشستگان داشته باشد، آن هم بازنشستگانی که در تمام طول خدمات ۳۰ ساله خود، امنیت و آرامش را برای ما و خانواده‌هایمان به ارمغان آورده‌اند.

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح، جدیدترین طرحی است که سایاخودرو در دستور کار قرار داده است و به پاس زحمات پاسبانان امنیت و آرامش، برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اگر شما هم از زمره نیروهای مسلح بازنشسته هستید که برای خود و یا فرزندانتان قصد دارید خودرو تهیه کنید میتوانید از خدمات فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو استفاده نمایید، در ادامه به توضیح کامل شرایط و فروش خودرو در سایاخودرو خواهیم گفت.

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح در سایاخودرو [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

آیا خرید قسطی ماشین به‌صرفه است؟

اگر اندک درکی از وضعیت اقتصادی کشور ما داشته باشید، به خوبی می‌دانید که این جمله معروف "کار امروز را به فردا وامگذار" اساسی‌ترین اصل در داد و ستدهای معمول جامعه است!

هرچه را که قصد خرید دارید، همین امروز برایش اقدام کنید، چون بازار کلیه اقلام خوراکی، لوازم خانگی، خانه، ماشین ، باغ و ... تحت تاثیر مولفه‌های باربط و بی ربط زیادی دستخوش نوسان می‌شود.

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح، یکی از راه‌حل‌هایی است که پیش پای شما قرار دارد تا اکنون که فرصت بیشتری برای فراغت دارید، گرفتار وسایل نقلیه عمومی نشوید، آخر هفته‌های آرامش‌بخشی داشته باشید و سطح زندگی خود را ارتقا دهید.

کدام مجموعه‌ها طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح را ارایه می‌دهند؟

خودتان هم به خوبی می‌دانید که تعداد موسساتی که ارایه دهنده طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح باشند، از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است. اگر به دنبال دلیلش هستید هم باید گفت، موسسات غیرمجازی که با جملات زیبا و جذاب، تلاش می‌کنند تا بخشی از مردم غیرآگاه را فریب دهند و جیب کوچک آن‌ها را کوچک‌تر کنند و در ازای وعده فروش خودرو، اندک سرمایه آن‌ها را چپاول کنند، هرگز خطر نمی‌کنند که با نیروهای نظامی و انتظامی خودشان را درگیر کنند!

چون می‌دانند که سال‌‌ها کار کردن در سطوح مختلف امنیتی، بازنشستگان نیروهای مسلح را انسان‌هایی باهوش، دقیق و ریزبین بار آورده است. به همین دلیل ترجیح می‌دهند خیلی در معرض دید نباشند و شما اگر در تمام صفحات وب به دنبال طرح‌های فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح بگردید، نهایت نام دو یا سه مرکز مجاز و خوشنام را پیدا می‌کنید که برای رفاه حال این قشر ارجمند، اقدام به فروش قسطی خودرو می‌کنند.

یکی از این معدود مجموعه‌های معتبر که سالهاست در بازار خودرو شناخته شده است و طرح‌های شگفت‌انگیز آن هموطنان سراسر کشور را مشتری ثابت این مجموعه کرده است، سایا خودرو نام دارد.

سایاخودرو طرح‌های فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح را با شرایطی ویژه عرضه می‌کند.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح چیست؟

در ادامه به مزایا و خدماتی که سایا خودرو برای بازنشستگان نیروهای مسلح در نظر گرفته است، می‌پردازیم:

    تحویل فوری خودرو

تحویل فوری خودرو از آن عبارات پرطرفدار است که تقریبا همه موسسات فروش خودرو، قولش را می‌دهند، اما در عمل، درصد کمی از این مراکز به این وعده عمل می‌کنند! همین بدعهدی‌ها هم سبب شده است که برخی افراد کلا قید خرید قسطی ماشین را بزنند. اما طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح توسط سایاخودرو  با تحویل فوری و آنی همراه خواهد بود و از این بابت مطمئن باشید. سابقه معاملات این مجموعه و میزان رضایت مشتریان، سندی بر این ادعاست.

    تنظیم قرارداد با نظر خریدار

یکی از مهم‌ترین مفاد قرارداد، میزان مبلغ پرداخت اقساط و بازه زمانی بازپرداخت است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر با سایا خودرو وارد معامله شوید، این بندها با رای و نظر شما تنظیم خواهد شد. بله! درست شنیدید. شما مشخص می‌کنید که ماهی چقدر بپردازید و پرداخت اقساط شما چه مدت طول بکشد.

سایاخودرو این امتیاز را به شما داده است تا به راحتی صاحب خودرو شوید و معیشت شما تحت تاثیر پرداختی‌های ماهانه شما قرار نگیرد. آرامش خانواده شما از همه‌چیز مهم‌تر است و مدیران فروش مجموعه سایا خودرو این را به درستی درک کرده‌اند.

    ثبت سند به نام خریدار

چه چیز از این بهتر که یک خودرو را قسطی بخرید، اما سندش به نام شما باشد؟! هیجان‌انگیز است مگرنه؟! خب! خوشحال باشید. چراکه سایاخودرو در طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسل،  پس از انجام امور معمول اداری نظیر تعویض پلاک و موارد این چنینی، سند خودرو را به نام شما خواهد زد!

    خرید قسطی ماشین با سرمایه کم

اصلا نگران نباشید اگر جدیدا یک معامله بزرگ کرده‌اید و دستتان خالی است. اگر قصد خرید اقساطی خودرو دارید، روی سایا خودرو حساب کنید. با هر میزان سرمایه‌ای می‌توانید در طرح‌های فروش اقساطی پارس TU5، دنا پلاس، شاهین، ساینا، کوییک و به‌طور کلی هر خودرویی از تولیدات داخل که علاقمندش هستید، شرکت کنید.

    دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید

گاهی اوقات دریافت مشاوره و راهنمایی از یک نفر که کارشناس است، پیش از خرید بسیار می‌تواند راهگشا باشد. کارشناسان سایاخودرو در طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا شما را راهنمایی کنند.

    خرید خودرو بدون چک و ضامن

اساس معامله با سایا خودرو، اعتماد متقابل است. آن هم وقتی که یک طرف معامله بازنشستگان نیروهای نظامی و انتظامی باشند. خیالتان راحت باشد، در طرح  فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، شما مجبور به معرفی ضامن و یا ارائه چک نخواهید بود. برای شرکت در طرح‌های خرید قسطی ماشین، همین الان تماس بگیرید.‌/ شهرآرانیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.