کد خبر : 10719 / /
/

برنامه دولت برای افزایش قیمت برق؟

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت برق در کشور نداریم.

برنامه دولت برای افزایش قیمت برق؟

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در حال حاضر هیچ تغییری در حوزه تعرفه برق صورت نگرفته است و قیمت برق مطابق قبل محاسبه خواهد شد.

او گفت: افزایش تعرفه برق، اول اردیبهشت هر سال صورت می‌گیرد به طوری که برای مشترکان پرمصرف علاوه بر افزایش ۷ درصدی عمومی، ۱۶ درصدی دیگر هم محاسبه خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با توجه به طرح برق امید، مشترکان برق به سه گروه تقسیم می‌شوند که شامل کم مصرف‌ها، خوش مصرف‌ها و مشترکان پرمصرف هستند که پس از اجرای طرح برق امید ۷ میلیون مشترک کم مصرف مشمول تخفیف صددرصدی شدند و ۶ درصد نیز از تعداد مشترکان پرمصرف کاسته شد.

رجبی مشهدی گفت: با توجه به فصل سرد سال تعرفه برق در مناطق گرمسیر تغییر می‌کند و اگر به این نکته مشترکان توجه نکنند، متاسفانه با صورت حساب‌های بالایی مواجه می‌شوند و بنابراین خواهش ما این است که در مصرف برق الگوی مصرف را رعایت کنند./باشگاه خبرنگاران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.