کد خبر : 10711 / /
/

رابطه صمیمی بهاره افشاری با زن داداش بازیگرش+عکس

بهاره افشاری این عکس را منتشر کرد.

رابطه صمیمی بهاره افشاری با زن داداش بازیگرش+عکس

بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ است.بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد.بهاره افشاری هنرپیشه و طراح لباس ایرانی است.بهاره افشاری با بازی در سریال فاصله ها شهرت یافت. تصاویر جدید بهاره افشاری را ببینید.

بهاره افشاری

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

ورود بهاره افشاری به دنیای بازیگری

۴ ماه بعد بهاره افشاری به دنیای بازیگری پا میگذارد ولی سعی می کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خودداری می کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربه ی بد در آن سریال دوست ندارد از آن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست. بهاره افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می کند.

بهاره افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که چندی پیش توسط ایشان تکذیب شد. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند. ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته است.»بهاره افشاری گفت پلان هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده است.

بهاره افشاری همچنین اشاره کرد که موافق سیاستهای دولت حسن روحانی است و در دوره محمود احمدی نژاد چند مرتبه به مراسم افطاری دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده است.

بهاره افشاری

بهاره افشاری زمانی که آنابل بود!

بهاره افشاری صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از سریال او یک فرشته بود و خاطره بازی با این سریال به روز کرد.

بهاره افشاری زمانی که شیطان بود

بهاره افشاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که همه مخاطبان تلویزیون او را با سریال او یک فرشته بود به خوبی بخاطر دارند.

این بازیگر کشورمان در اولین تجربه جدی بازیگری در سریال او یک فرشته بود مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقشی شد که بعد از سالها هنوز هم بسیاری از مردم او را با نقشش در این سریال می شناسند.

گریم جالب بهاره افشاری در نقش شیطان

بهاره افشاری صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از گریمش در او یک فرشته بود به روز کرد و به خاطره بازی با این سریال و بازیگرانش پرداخت.

بهاره افشاری

بهاره افشاری با انتشار این عکس نوشت:

  آنابل زمان کودکی شما.... به یادگار از سریال "او یک فرشته بود " با گریم بی نظیر نوید فرح مرزی عزیزم که نقش مهمی در تاثیر گذاری نقش برای من و شما داشت و کارگردانی جناب افخمی نازنین و رفیقی که امروز ندارمش"حسن جوهر چی " و استادی که کنارش زندگی کردم"بانو ثریا قاسمی" و همزادم "جناب مرتضی ضرابی بزرگ"

  شوخی های این روزهای ماه رمضان شما با من که از من به عنوان آنابل کودکیتان یاد میکنید چیزی جز شکرگزاری برای داشتن نقشی که بعد از ١٥ سال هنوز در ذهن شما زنده است برای من ندارد.

او یک فرشته بود سریالی به کارگردانی علیرضا افخمی است که در ژانری متفاوت ماه رمضان سال 1384 مهمان تلویزیون در شبکه دو سیما شد و برای اولین بار سریالی با محوریت داستانی شیطان در تلویزیون به نمایش درآمد.

این ساخته علیرضا افخمی روایتی از وسوسه های شیطان و نمود پیدا کردن او در کالبد انسان است. بهزاد با بازی زنده یاد حسن جوهرچی بعد از تصادف با یک دختر به نام فرشته او را به خانه می آورد و کم کم دلباخته او میشود و تا پای طلاق با همسرش رعنا پیش میرود اما کم کم متوجه میشود که رفتارهای فرشته غیرعادی است و او یک شیطان است و حضور او دردسرهای زیادی برایش دارد.

در سریال او یک فرشته بود بهاره افشاری و مرتضی ضرابی در نقش شیطان مقابل دوربین رفتند.

حسن جوهرچی در نقش بهزاد،مریم کاویانی در نقش رعنا،بهاره افشاری در نقش فرشته، مرتضی ضرابی در نقش سرابی، ثریا قاسمی در نقش عزیز مادر بهزاد، رضا توکلی در نقش روحانی محل، ایلیا شهیدی فر در نقش میثم، فاطمه غلامی در نقش سحر و... بازیگران سریال او یک فرشته بود را تشکیل میدهند.

بهاره افشاری

فیلم سینمایی بهاره افشاری

- معراجی‌ها (۱۳۹۲)

- سه درجه تب (۱۳۸۹)

- دردسر بزرگ (۱۳۸۹)

- پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)

- ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)

- خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)

- زندگی شیرین (۱۳۸۷)

- کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)

- تسویه حساب (۱۳۸۶)

- صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)

- ناف (فیلم) (۱۳۸۱)

سریال های بهاره افشاری:

- نیاز (۱۳۹۴)

- آخرین بازی (۱۳۹۳)

- معراجی‌ها (۱۳۹۳)

- دست بالای دست (۱۳۹۰)

- مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)

- فاصله‌ها (۱۳۸۹)

- روزگار قریب (۱۳۸۶)

- او یک فرشته بود (۱۳۸۴)

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.