کد خبر : 10482 / /
/

عکس لو رفته مونا فرجاد و آهنگساز مشهور در خانه خانم بازیگر!

مونا فرجاد بازیگر تلویزیون و سینما عکسی جدید از خود منتشر کرد.

عکس لو رفته مونا فرجاد و آهنگساز مشهور در خانه خانم بازیگر!

در این عکس مونا فرجاد در کنار علی قمصری آهنگساز و نوازنده مشهور نشسته و لباس راحتی بر تن دارد.

گفتنی است چندی پیش شایعه رابطه مارال فرجاد خواهر مونا با مهراب قاسمخانی دهان به دهان چرخید.

 
مونا فرجاد

مونا فرجاد قربانی سیستم غلط آموزشی

رشته‌ای که در آن تحصیل کردم را دوست ندارم، این رشته را سیستم آموزشی غلط به من تحمیل کرد.

در دوران تحصیل شاگرد بسیار زرنگی بودم و معدل بالای ۱۹ داشتم. توقع خودم این بود که در تحصیلات آکادمیک در رشته معماری یا کامپیوتر در دانشگاه‌های معتبر از جمله شریف و بهشتی تحصیل کنم.

اما یکباره در سالی که باید برای آزمون کنکور آماده می‌شدم به دلیل راهنمایی غلط معلمان و تکرار این جمله که «هر کس تابستان درس نخونده باشه کنکور قبول نمی‌شه» دلسرد شدم و انگیزه لازم را نداشتم و قید ادامه تحصیل را زدم.

بعد براساس اندوخته‌ها و دانسته‌هایی که داشتم در ۲ رشته اقتصاد نظری دانشگاه الزهرا و کامپیوتر دانشگاه آزاد قبول شدم. بازهم به دلیل همین سیستم غلط به سمت دانشگاه دولتی هدایت شدم و رشته‌ای که به آن علاقه نداشتم را ادامه دادم.

به عقیده من سیستم آموزشی، جوانان را در شرایط روحی روانی بدی برای قبول شدن در کنکور قرار می‌دهد، در حالی که اگر یک یا دو سال از اتمام دوره تحصیلی مقطع دبیرستان بگذرد، بعد با تجربه و دقت رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند، بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند و با علاقه بیشتر به تحصیل ادامه می‌دهند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.