کد خبر : 10265 / /
/

سارقان سفارت بوسنی در دام پلیس تهران +عکس

رکنا/ سارقان خودرو سفارت بوسنی و هرزگوین دستگیر شدند.

سارقان سفارت بوسنی در دام پلیس تهران +عکس

سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: با وقوع سرقت های سریالی محتویات داخل خانه های غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۴۰ باغ فیض  با رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته هویت سارقان حرفه ای را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات شبانه روزی ادامه داشت تا اینکه ۲۵ آبان ماه ماموران کلانتری کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در غرب تهران در حال گشت زنی بودند که به یک پژو نقره ای رنگ با ۲ سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند.

وی افزود: متهمان پس از مشاهده ماموران نیروی انتظامی متواری شدند که عوامل کلانتری در یک تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه ای ۲ سارق را بازداشت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه گفت: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به سفارتخانه بوسنی و هرزگوین است که در شمال تهران سرقت شده و سارقان پلاک خودرو مذکور را تغییر داده اند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه سارقان دارای سابقه سرقت هستند و مالباختگان آن هارا شناسایی کردند خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.