کد خبر : 10214 / /
/

بازیگر زی زی گو لو واکسن زد و کرونا گرفت / علتش فاش شد

رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان پیشکسوت از پریروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مرکزی کیش بستری شده گفت : بعد از واکسن زدن غره شدم ماسک نزدم و به کرونا مبتلا شدم.

بازیگر زی زی گو لو واکسن زد و کرونا گرفت / علتش فاش شد

 بازیگر دنیای شیرین درباره وضعیت جسمانی اش گفت : من با حالت سرماخوردگی برای جشن امضای کتابم به کیش رفتم و با تشدید حالت سرما خوردگی و مثبت شدن تست کرونا ده روز در خانه بستری شدم و دارو مصرف کردم.

فیاضی ادامه داد : از آنجایی که دیابت دارم بنا به سفارش پزشکان برای مراقبت های بیشتر از دیروز در بیمارستان بستری شدم ، خداروشکر ریه هایم درگیر نشده ولی در شب نیاز به اکسیژن پیدا می کنم .

بازیگر پیشکسوت با آنکه دو دوز واکسن زده دلیل ابتلا به کرونا را استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن فاصله اجتماعی بیان کرد و اظهار داشت : خوشبختانه روند درمان ام رو به بهبودی است و ممکن است فردا مرخص شوم.

فیاضی با ابراز رضایت از رسیدگی و تجهیزات مناسب در بیمارستان کیش گفت : برای درمان به تهران نیامدم و در کیش بستری شدم .

این بازیگر به مردم ایران گفت در هر کجا که باشم حامی مردم شریف ایران هستم.

رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان  ایرانی متولد  ۱۳۳۲ در اهواز و همچنین چندین مجموعه شعر به چاپ رسانده ‌است. او در سال ۱۳۵۵ در سریال گلباران به کارگردانی رضا بابک به ایفای نقش پرداخت. سپس در فیلم چریکه تارا حضور پیدا کرد و در کنار بازیگری مدیریت صحنه را نیز عهده ‌دار شد. فیاض پس از آن به فعالیت در زمینه ‌های مختلف هنری از جمله نویسندگی، نمایش عروسکی و کارهای رادیویی پرداخت و در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور پیدا کرد./ برنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.