کد خبر : 10174 / /
/

موبایل قسطی، عمل زیبایی اقساطی، دندان پزشکی اقساطی

موبایل قسطی، عمل زیبایی اقساطی، دندان پزشکی اقساطی

چنانچه شما همه ی تلاش خود را جهت برنامه ریزی مالی برای آینده خود انجام دهید، باز این برنامه می تواند با مشکل مواجه شود، به این دلیل که شما هرگز نمی دانید دقیقاً زمان خاصی در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد چرا که زندگی در حال تغییر و تحول است و می تواند جنبه های مالی زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین لازم است که شما همیشه مبالغی را در کارت های بانکی خود برای اتفاقات پیش بینی نشده داشته باشید. خرید اقساطی یک استراتژی هوشمند مالی است که می تواند شما را به این هدف نزدیک تر کند. مثلا پرداخت هزینه انواع کالا و استفاده از انواع خدمات را به صورت قسطی انجام دهید. خرید موبایل قسطی ، پرداخت هزینه عمل زیبایی قسطی و یا دندانپزشکی اقساطی ؛ فکر خوبی است نه ؟ با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین راه های خرید اقساطی آشنا شوید.

چگونه موبایل قسطی بخریم؟

اغلب اوقات برای خرید اقساطی، باید یا به دنبال فروشگاه هایی بگردید که فروش اقساطی دارند و یا به دنبال دریافت وام از موسسات مالی و بانک ها باشید. در این صورت به دلیل اینکه شرایط فروش اقساطی موبایل در بسیاری از فروشگاه ها چندان مطلوب مشتریان نیست و یا برای دریافت وام نیاز به ارائه چندین ضامن وجود دارد، ممکن است از خرید موبایل قسطی منصرف شوید.

2

اما اگر به دنبال راهی آسان هستید که زمان درخواست، تاییدیه و دریافت وام، بسیار کوتاه باشد، با ما همراه باشید.

پرداخت هزینه عمل زیبایی اقساطی

عمل بینی چه برای درمان مشکلات تنفسی، چه برای زیبایی به سلامت شما و افزایش اعتماد به نفس تان کمک می کند.

هزینه عمل زیبایی بینی شامل دستمزد متخصص زیبایی، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک خصوصی که عمل زیبایی در آن انجام می پذیرد، داروهایی که بعد از عمل باید تهیه کنید، خرید چسب بینی و ... می شود. جمع این مبالغ ممکن است شما را از انجام عمل بینی چه برای سلامت و چه برای زیبایی منع کند؛ اما اگر بتوانید هزینه را طی چند قسط پرداخت کنید؛ آن هم با کارمزد پائین و بدون دردسر حتما به دریافت تسهیلات آنلاین علاقمند می شوید.

شاید تعجب کنید، اما دوست عزیز این یک واقعیت است و دیگر نیازی نیست برای پرداخت نقدی هزینه انجام انواع عمل زیبایی نگران باشید. ممکن است مایل باشید تغییراتی در چهره ی خود ایجاد کنید و نیاز به انجام عملیات جوانسازی داشته باشید. در این صورت می توانید روند دریافت وام را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری طی کرده و بدون ضامن دریافت کنید.

 همچنان تا پایان مقاله با ما همراه شوید.

3

هزینه های دندان پزشکی شامل چه مواردی می شود؟

کلیه هزینه های دندان پزشکی را می توان به دو دسته درمانی و زیبایی تقسیم کرد. خدمات درمانی شامل پرکردن دندان، کشیدن دندان، عصب کشی و ... می شود. لازم به توضیح است که هزینه های درمانی تحت پوشش بیمه افراد نیز می تواند قرار گیرد. خدمات زیبایی دندانپزشکی شامل لمینیت، ارتودنسی، طراحی لبخند و ... است که بیمه هزینه های دندانپزشکی زیبایی را پشتیبانی نمی کند.

در کل هزینه های دندان پزشکی چه درمانی و چه زیبایی، با توجه به قیمت بالایی که دارد؛ باعث می شود خیلی از افراد از مراجعه به دندانپزشکی خودداری کنند یا فقط هزینه های درمانی را پرداخت کنند.

خوشبختانه پرداخت هزینه های دندان پزشکی اقساطی ، یک فرصت استثنایی هست که به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده هزینه های مربوط به دندان پزشکی را پرداخت کنید. چرا که خدمات زیبایی صرفا جهت زیبایی نیست بلکه به افزایش اعتماد به نفس افراد نیز کمک می کند.

پرداخت هزینه دندان پزشکی اقساطی

دوست عزیز، آیا می دانید آخرین باری که برای چکاپ دندان های خود به دندانپزشکی مراجعه کرده اید؛ چه زمانی بوده است؟ آیا از سلامت دهان و دندان خود اطمینان کامل دارید؟ درست است که هزینه های پزشکی و دندانپزشکی افزایش یافته است، اما هنوز هم امکان مراقبت صحیح با مراجعه به موقع به دندانپزشک برای شما وجود دارد. شما می توانید هزینه استفاده از خدمات دنداپزشکی را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

در بخش بعدی نحوه ی خرید موبایل قسطی، پرداخت هزینه عمل زیبایی اقساطی ، دندان پزشکی اقساطی و استفاده از سایر خدمات به صورت قسطی را برای شما خواهیم گفت. لطفا ادامه ی مقاله را به دقت بخوانید.

4

معرفی قسطا ، فعال در صنعت لندتک در ایران

اگر برای خرید اقساطی به دنبال شرایط ویژه ای می گردید که در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون ارائه ضامن بتوانید تسهیلات لازم را دریافت کنید، به وب سایت قسطا مراجعه کنید.

قسطا ، پیشرو در صنعت لندتک، یکی از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات مالی الکترونیکی است که بر اساس نیاز مشتری، امتیاز یا وام الکترونیکی را برای آن ها در نظر گرفته و در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به آن ها ارائه می دهد.

مزایای خرید اقساطی به واسطه قسطا

  • دریافت وام الکترونیکی از قسطا بدون ضامن است
  • بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت ، با احتساب حداقل کارمزد ممکن می باشد
  • در هیچکدام از مراحل دریافت قسطا کارت نیاز به مراجعه حضوری وجود ندارد و تمامی مراحل به صورت آنلاین قابل انجام است
  • پس از دریافت قسطا کارت می توانید از تمامی فروشگاه های فیزیکی سراسر کشور خرید کنید، همچنین امکان دریافت رمز اینترنتی برای خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی با این کارت اعتباری وجود دارد.

کلام پایانی

سعی کردیم در این مقاله به ذکر توضیحاتی در ارتباط با مزیت های خرید اقساطی انواع کالا از جمله موبایل قسطی و ... و پرداخت هزینه عمل زیبایی اقساطی، دندان پزشکی اقساطی و سایر خدمات از طریق مجموعه قسطا بپردازیم.

در صورتی که مایل به خرید قسطی از قسطا هستید، ابتدا لازم است برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید. برای این منظور به وب سایت قسطا مراجعه کنید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

مراحل ثبت درخواست دریافت قسطا کارت را به طور کامل می توانید در سایت قسطا مشاهده کنید. در صورتی که با هر گونه سوال یا مشکلی مواجه شدید می توانید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما با کمال میل کلیه ی سوالات شما را پاسخ خواهند داد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.