کد خبر : 10125 / /
/

خبر خوش برای مردان مجرد/به این افراد مسکن دولتی می رسد

معاون مسکن و ساختمان از امکان ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص در نهضت ملی مسکن، بر اساس مصوبه تازه هیات دولت، خبر داد.

خبر خوش برای مردان مجرد/به این افراد مسکن دولتی می رسد
محمود محمودزاده از مصوبه دولت برای امکان ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح نهضت ملی مسکن، خبر داد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در جلسه چهارشنبه هیات دولت، پیشنهاد پیشین وزارت راه و شهرسازی برای اصلاح بخشی از آیین‌نامه قانون ساماندهی مورد تایید قرار گرفت و تصویب شد. بر اساس این مصوبه، دو گروه از مجردان که شامل مردان مجرد ۴۵ سال به بالا و دیگری بیماران خاص با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند در این طرح نهضت ملی مسکن مشارکت داشته باشند و ثبت‌نام کنند.

محموزاده یادآور شد: پیش‌تر سه گروه از مجردان، شامل زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، و نخبگان علمی امکان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن را داشتند که با مصوبه اخیر هیات دولت، دو گروه دیگر، مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن و بیماران خاص نیز به گروه واجدان شرایط نهضت ملی مسکن افزوده شدند./تجارت‌نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.