کد خبر : 10070 / /
/

خبر مهم درباره فروش سهام عدالت

ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲ درصد کاهش یافت.

خبر مهم درباره فروش سهام عدالت

ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲ درصد کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲ هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۷۸۹ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان رسیده است.

فروش سهام عدالت امکان‌پذیر است؟

امکان فروش سهام عدالت به صورت مستقیم وجود ندارد. اما مشمولانی که روش مدیریتی سهام عدالت آنها غیرمستقیم است، امکان فروش سهام عدالت خود را دارند.

غیرمستقیمی‌ها چگونه سهام عدالت خود را بفروشند؟

۱) افراد برای فروش سهام خود، در ابتدا باید با ورود به سامانه WWW.SEJAM.IR ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کنند.

۲) پس از انجام این فرآیند باید به سامانه معاملات کارگزاری مراجعه کرده و در قسمت تغییر کارگزار ناظر، نماد استانی خود را انتخاب و درخواست خود را ثبت کنند تا نماد تا ۴۸ ساعت بعد به پرتفوی فرد اضافه شود.

۳) سرانجام فرد باید به پنل کارگزاری خود مراجعه کند، نماد خود را انتخاب کرده و به فروش برساند.

حدود ۴۹ میلیون نفر دارنده سهام عدالت هستند که از این تعداد، ۱۹ میلیون نفر روش مدیریتی مستقیم و ۳۰ میلیون نفر، روش مدیریتی غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند. مشمولان، تا پایان تیرماه سال گذشته فرصت داشتند، نحوه مدیریت سهام عدالت خود را انتخاب کنند و با گذشت این تاریخ، دیگر امکان تغییر روش مدیریت وجود ندارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.