کد خبر : 28491 / /
/

اکرم محمدی | حواشی اکرم محمدی

دختر وحشتناک عملی پروتزی اکرم محمدی کولاک کرد! | اکرم محمدی خودش شبیه دخترای ۳۰ ساله شد!

عکس های جدید منتشر شده از اکرم محمدی و دخترش توجه کاربران را به خود جلب کرد.

دختر وحشتناک عملی پروتزی اکرم محمدی کولاک کرد! | اکرم محمدی خودش شبیه دخترای ۳۰ ساله شد!

اکرم محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون کشور می باشد. اکرم محمدی متولد 1337 است. اکرم محمدی از همسرش مجید جعفری طلاق گرفته است. اکرم محمدی یک دختر به نام مروارید دارد. اکرم محمدی به تیپ های جذاب و جوانانه معروف است.

اکرم محمدی

اکرم محمدی

بیوگرافی و زندگینامه اکرم محمدی

نام اصلی : اکرم میرمحمدی خلیل آباد

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

متولد : 6 مرداد 1337 تهران

ملیت : ایرانی

پیشه : بازیگر

تحصیلات : دیپلم

قد : 160 سانتیمتر

همسر : مجید جعفری (همسر سابق)

فرزندان : مروارید جعفری

بیوگرافی کامل اکرم محمدی

اکرم محمدی متولد 6 مرداد 1337 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

دیپلمه است و دوره های آزاد بازیگری را گذرانده است ، بازی زیبای وی در پدر سالار و خانه سبز مدت ها در خاطره ها مانده است ، از همسرش طلاق گرفته است.

شروع فعالیت

اکرم محمدی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد وادی هنر شد ، شروع فعالیت های هنری محمدی با بازی در نمایش خسیس در سال 1364 همراه بود.

اکرم محمدی

اولین فیلم و سریال اکرم محمدی

اولین بار با فیلم مرغ حق به کارگردانی حسین مختاری در سال 66 وارد تلویزیون شد و دو سال بعد در سال 68 در فیلم مادر علی حاتمی بازی کرد.

شهرت

او به واسطه بازی در فیلم هایی نظیر مادر ، دختری با کفش های کتانی ، نرگس به شهرت رسید و در سریال های ماندگار پدرسالار و خانه سبز به ایفای نقش پرداخت.

وضعیت ازدواج و همسر اکرم محمدی

اکرم محمدی با مجید جعفری ازدواج کرده است ، این زوج صاحب یک دختر به نام مروارید می باشند ، زندگی زناشویی این دو هنرمند بعد از سالها به بن بست طلاق رسید و از هم جدا شدند.

اکرم محمدی

بیوگرافی کوتاه مجید جعفری همسر سابق اکرم محمدی

مجید جعفری در سال 1330 در شیراز متولد شد. او تحصیلات مقطع لیسانس بازیگری و کارگردانی را در دانشگاه تهران گذراند و دوره فوق لیسانس را در دانشگاه فارابی و با اخذ مدرک درجه یک هنری به اتمام رساند. از سال 1358 رئیس اداره ی برنامه های نمایش شد و از سال 1364 تا 1377 رئیس تئاتر شهر بود.

افتخارات اکرم محمدی

از جمله افتخارات وی می توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

اکرم محمدی در خانه سبز

بازی اکرم محمد را در سریال خانه سبز به همراه خسرو شکیبایی و رامبدجوان بخاطر داریم. او در سال های ابتدای کارش با کارگردانان بسیار مطرحی از جمله علی حاتمی همکاری کرد.

تلخ ترین حادثه زندگی اکرم محمدی

شهریور دو سال پیش اتفاق افتاد : «خواهرزاده ام جوان بسیار موفق و خوبی بود؛ اما در یک حادثه ناگهانی فوت کرد و شوک بسیار عمیقی به ما وارد کرد و تصویر او همیشه در ذهن من می ماند. این اتفاق نه تنها برای من تلخ بود؛ بلکه تاثیر عمیقی بر همه اعضای خانواده گذاشت.»

اکرم محمدیاکرم محمدی

اکرم محمدی در فیلم سام و نرگس

فیلم «سام و نرگس» ساخته ایرج قادری که اولین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار و معرفی او به دنیای بازیگری بود آن زمان این فیلم برای خیلی ها خاطره انگیز شد؛ اما برای محمدی که یکی از بازیگران این فیلم بود ، حادثه ای به دنبال داشت که هنوز هم اثر آن حادثه بر چهره او مشخص است :

«سر یکی از صحنه های این فیلم پیشانی ام بشدت ضربه خورد و شکست. صحنه هایی که متعلق به من بود یک هفته تعطیل شد؛ چون پیشانی ام بخیه خورده بود و می بایست تا زمان کشیدن بخیه ها صبر کنیم.»

تیپ متفاوت اکرم محمدی

جای شکستگی هنوز روی پیشانی اکرم محمدی دیده می شود و با این که از آن حادثه سال ها می گذرد؛ اما خاطره فیلم سام و نرگس را به واسطه زخم روی پیشانی از یاد نبرده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.