کد خبر : 28160 / /
/

مهران احمدی | حواشی مهران احمدی

شباهت عجیب دختری مهران احمدی به خودش + عکس های خانوادگی مهران احمدی

مهران احمدی و دخترش اخیرا در سریال نمایش خانگی بی گناه ایفای نقش کردند.

شباهت عجیب دختری مهران احمدی به خودش + عکس های خانوادگی مهران احمدی

مهران احمدی متولد 1 اسفند 1352 در تهران است. مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون است. مهران احمدی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد. مهران احمدی سال 1373 بعد از قبولی در دانشگاه و پذیرش در آزمون ورودی نظر مرحوم عزت الله انتظامی مجوز حضور در رشته بازیگری را دریافت کرد. مهران احمدی سال 1376 با سریال جدال با سرنوشت از شبکه یک وارد قاب تلویزیون شد. 

مهران احمدی

مهران احمدی

بیوگرافی مهران احمدی

نام نام خانوادگی مهران احمدی

تاریخ تولد 1 اسفند 1352

محل تولد تهران

مدرک تحصیلی کارشناسی نمایش

وضعیت تاهل متاهل

فرزند: باران

احمدی در سال 73 پس از این که در دانشگاه قبول می شود ، زیر نظر مرحوم آقای عزت الله انتظامی مجوز حضور در رشته نمایش را به دست می آورد .

مهران احمدی و شانس و اقبال

من آدم خوش شانسی هستم و به نظر خودم پوست کلفت زیرا در غیر این صورت باید سالیان قبل به علت دیده نشدن در سینما و تلویزیون حذف شده بودم .

مهران احمدی

بازیگری مهران احمدی

به طور حرفه ای در سال 73 در تئاتر کار خود را آغاز می کند و سه سال بعد برای نخستین مرتبه با سریال « سرنوشت » کاری از شبکه یک به تلویزیون راه میابد .

ورود مهران احمدی به سینما

به کار در سینمای دفاع مقدس علاقه داشته و دوست ندارد ای علاقه شعاری به نظر برسد ، و خود را مدیون کسانی میداند که زمان جنگ به جبهه رفته و جان خودشان را فدای کشور کردند .

اولین تجربه سینمایی وی برمیگردد به سال 85 با فیلمی به نام « آدم » که کارگردان کار آقای عبدالرضا کاهانی بودند و در این فیلم علاوه بر بازیگری دستیار اول کارگردان و برنامه ریز هم بوده اند .

مردم ایران

به نظر من ایرانی ها بیش از این ک احساساتی باشند مردمی هیجانی بوده و با مسائل مختلف به شکل هیجانی برخورد میکنند و پس از مدتی آن موضوع را فراموش می کنند.

مهران احمدی

مهران احمدی در نقش شکیب

وی در سریال آوای باران در نقش شکیب بازی میکند و از همان جا معروف می شود ، هنوز هم خیلی از مردم او را با نقش شکیب و بهبود در سریال پایتخت به یاد می آورند ، احمدی در فصل دوم پایتخت در سال 92 در نقش بهبود بازی کرده است .

کارگردانی مهران احمدی

بیش از بازیگری عشق به کارگردانی دارم و این که فیلمی بسازی و همراه مردم به تماشای آن بنشینی، حس خوبی به انسان می دهد .

زندگی شخصی

احمدی ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام باران می باشد ، دخترش عاشق تتلو بوده و همیشه در ماشین آهنگ هایش را گوش میدهد .

علاقه مهران احمدی به طبیعت

نسبت به ریختن آشغال در محیط زیست حساسیت زیادی دارد ، وقتی یک روز به دلیل این که مردم در جنگل زباله ریختن گریه کردم به خاطر همین حساسیت هایم همسرم بهم گفت دیگر شورش را درآورده ام …

مهران احمدی

حضور مهران احمدی در سریال پایتخت

پس از حضور در دو سریال « آوای باران و « پایتخت » به محبوبیت دست پیدا می کند وی همچنین در قسمت های 2،3 و ششم پایتخت بازی کرده است .

ارث پدری

مهران احمدی در مورد پدرش می گوید او یک فرهنگی و انسان شریفی بود و پس از فوتش تنها ارثی که برایم به جا گذاشت یک تسبیح و یک کمربند بود.

من زمانی که می خواستم در دانشگاه ثبت نام کنم مادرم حلقه ازدواجش را فروخت ، وقتی به دانشگاه رفتم خودم کار کردم و ابتدا از گارسونی در رستوران شروع کردم تا کار های مختلف تا این که خرجم را خودم درآوردم .

مهران احمدی

مصادره

احمدی میگوید سال ها برنامه ریز و دستیار کارگردان بودم و منتظر بودم تا یک فیلم نامه خوب و آن چیزی که مورد پسندم است به دستم برسد تا فیلمم را بسازم ، و این با فیلم نامه مصادره اتفاق افتاد و در سال 1396 این فیلم را ساختم که فروش خوبی هم داشت بیش از 15 میلیارد تومان و این در حالی بود که هیچ کمک دولتی برای ساخت فیلم نداشتم که بتوانم حتی از تبلیغات شهری و بیلبورد ها برای تبلیغ فیلم مصادره استفاده کنم .

مهران احمدی

مهران احمدی در فیلم لیلاج

 آقای احمدی شما در «لیلاج» نقش شهباز که یک تجاوزگر است را بازی می‌کنید، حضور در این نقش تا چه اندازه برای شما چالش برانگیز بود؟

احمدی: من دوست دارم نقش‌های جدید و متفاوت بازی کنم. شهباز نقش جدیدی برای من به شمار می‌رفت، فضا و اتمسفری که در فیلمنامه بود و در کنار آن نقش جدید و حضور کارگردانی مانند داریوش یاری مجابم می‌کرد که بازی در این فیلم را بپذیرم. بعد از دیدار با کارگردان متوجه شدم که قرار است در یک سینمای کاملا مستقل و بدون هیچ سفارشی از سوی نهادی خاص که بتواند در روند و داستان فیلم تاثیرگذار باشد، بازی کنم و این مساله من را خوشحال کرد.

تاکید می‌کنم که برای من کلیت فیلم از هر چیزی حتی اسم کارگردان مهم‌تر است، معتقدم یک فیلم باید اجزا و ترکیب خوبی داشته باشد تا نقشی که در آن بازی می‌کنم دیده شود. بارها اتفاق افتاده است که کارگردانان بنام، نقش‌های بسیاری به من پیشنهاد کرده‌اند و آن را نپذیرفته‌ام. در کنار آن بارها پیشنهاد بازی کارگردانانی که فیلم اول خود را جلوی دوربین می‌بردند و هیچ اسم و آوازه‌ای از آنها در سینما شنیده نشده، پذیرفته‌ام، به گونه‌ای که تا امروز ۷ فیلم سینمایی با کارگردان‌های فیلم اولی کار کرده‌ام.

معتقدم گرفتن تصمیم برای بازی در یک فیلم، کار بسیار سختی است و اینکه بدانید و یا بتوانید از یک فیلمنامه یک فیلم استاندارد و قابل قبول با یک اتمسفر خوب بسازید سخت‌تر است. البته ممکن است جاهایی اشتباه کنیم به همین دلیل بازیگران معمولی یک مشاور دارند که همه جوانب کار را برای بازیگر آنالیز می‌کند.

من چنین مشاوری ندارم، در واقع خودم به تنهایی تصمیم می‌گیرم و همین مساله سبب می‌شود که گاهی اشتباه‌هایی نیز داشته باشم. البته برای بازی در «لیلاج» هیچ اشتباهی نکرده ام.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.