کد خبر : 27853 / /
/

نوید محمدزاده | حواشی نوید محمدزاده

نوید محمد زاده هم از بازیگران سابقه دار سیاسی شد | نوید محمد زاده قصد خودکشی دارد؟ + جزئیات

برخی بازیگران کشورمان این اواخر حواشی سیاسی در پی داشتند که نوید محمد زاده یکی از آنها بود.

نوید محمد زاده هم از بازیگران سابقه دار سیاسی شد | نوید محمد زاده قصد خودکشی دارد؟ + جزئیات

نوید محمدزاده متولد فروردین ماه است . نوید محمدزاده بازیگری را از سال 82 در موسسه هفت هنر کرج آغاز کرد .نوید محمدزاده در سال 87 با بازی در نمایش ماه در آب به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد .نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره کن حضور پیدا کرد .نوید محمد زاده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد نیز منتخب شد.

نوید محمد زاده

در حدود یک ماه اخیر و پس از گذر از روزهای ابتدایی حالا تحرکات سلبریتی‌ها هم پیرامون منازعات دامنه‌دار کم و کمتر شده، دیروز علی دایی بعد از مدت‌ها موضعی گرفت که البته شفاف بود اما انگار برخی دیگر صرفا برای حضور در اخبار تلاش دارند مواضعی داشته باشند در جهت و امتداد شهرت خودشان، نمونه‌اش پانته‌آ بهرام با پروفایل اخیر و خبرسازش و یا نوید محمدزاده که در ابتدای شروع اعتراضات «ببر کرد فروردینی» بود و حالا اکانت اینستاگرامش را هم حذف کرده. مساله این نیست که سلبریتی‌ها باید چه موضعی بگیرند، مساله حتی این هم نیست که اصلا باید موضع بگیرند؟ مساله این است که آن‌ها خودشان هم باور دارند که دیگر خیلی مرجعیتی ندارند و برخی‌هاشان تلاش دارند با توسل به چنین فضایی سویه‌ی شهرت خودشان را تقویت کنند. 

لازم به ذکر است که بسیاری از چهره‌های مشهور از فوتبالیست تا بازیگر و خواننده، قدرت تشخیص بالای خودشان را نشان داده‌اند و اما خب برخی هم مثل این دو عزیز به گونه‌ای رفتار کرده‌اند که در پس ذهن افکار عمومی میماند، در ادامه بخش‌هایی از یادداشت روزنامه وطن امروز در انتقاد از پانته‌آ بهرام و نوید محمدزاده را می‌خوانید، «برترین‌ها» البته صرفا دست به بازنشر یادداشت امروزِ این روزنامه زده و بازنشر به معنای تایید نیست:

یکی از آسیب‌های جدی که در هفته‌های اخیر از سوی برخی سلبریتی‌ها و چهره‌های هنری به فضای عمومی کشور وارد شده، نشر هر گونه خبر، بدون تایید کذب و صدق آن است. در یکی از تازه‌ترین اقدامات از سوی این چهره‌ها، پانته‌آ بهرام، یکی از این افراد، با انتشار تصویری از خود، چند روزی دست به خبرسازی زد. تصویری که در آن صورت بهرام زخمی و آسیب دیده بود. این تصویر هیچ توضیحی نداشت چون به عنوان تصویر نمایه صفحه شخصی او منتشر شده بود. همین مساله باعث شد ادعای شکنجه او در فضای مجازی منتشر شود. برخی رسانه‌ها هم این خبر را با عنوان «شکنجه» بازنشر کردند.

همه اینها در حالی بود که یکی از منتقدان سینما در صفحه شخصی خود با ارائه توضیحی پیرامون تصویر منتشر شده از سوی پانته‌آ بهرام نوشت: همه پیج‌ها زدند «شکنجه پانته‌آ بهرام»؛ برق از سرم پرید! مغزم پرس شد! فقط گفتم قبل از نوشتن، دقیق از جزئیات باخبر شوم. چون مطمئن بودم حال خودش بعد شکنجه وخیم است، از بازیگری معتبر که رفیق اوست، پرسیدم... بعد چند دقیقه پیام داد پانته‌آ میگه «شکنجه چیه؟ کجا گفتم شکنجه؟ از جایی افتادم!» گفتم جان؟ دارد از ترس پنهان می‌کند؟ گفت «نه راست میگه! این عکس رو قبلا هم پروفایل گذاشته! الانم سر همدردی با زنان گذاشت! 

لامعی در ادامه در انتقاد از حرکت پانته‌آ بهرام می‌نویسد: «الان وقت این کارهاست؟! الان وقت این مدل مسخره‌بازی‌هاست؟!» این منتقد می‌افزاید: «خانم این کار دیگر اسمش نه موج‌سواری؛ که رسما کاسبی احساس است. از احساسات زخمی ما کاسبی می‌کنید... این یک مدلش را دیگر توسط سلبریتی‌های ایرانی ندیده بودیم که بحمدالله توسط شما قفلش شکسته شد.

نوید محمد زاده

روز گذشته نیز خبر دیگری در فضایی مشابه طرح شد که در رسانه‌های خارجی نیز بازتاب پیدا کرد؛ خبر بازداشت نوید محمدزاده! میترا محمدزاده، خواهر نوید محمدزاده بازیگر سینما، با انتشار متنی در اینستاگرام خود از مفقود شدن برادرش خبر داد و نوشت: «هیچ اطلاعی از نوید نداریم و حساب کاربری اینستاگرام او از دسترس خارج شده است. جان نوید در خطر است» 

این ادعا به فاصله کوتاهی تکذیب شد، چرا که نوید محمد‌زاده خود صفحه شخصی‌اش را غیرفعال کرده و در حال حاضر نیز سر ضبط سریال «اکتور» به کارگردانی نیما جاویدی حضور دارد

نوید محمد زاده

بیوگرافی نوید محمد زاده

محمدزاده سال ۸۷ با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت

نوید محمدزاده

پوشش جنجالی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش‌هایی را به همراه داشت.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی از پوشش پژمان بازغی تعریف و تمجید کرده اند، اما پوشش نامناسب نوید محمد زاده را انتقاد کرده اند و بسیاری گفتند:این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی‌ها هم با پوشش رسمی آمده اند، اما تنها یک فرد با این پوشش در میان آن‌ها حضور دارد که آن هم ایرانی است! امسال سینمای ایران در جشنواره کن یک نماینده دارد، فیلم ” ناهید ” به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور پژمان بازغی و نوید محمد زاده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند، اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش‌های مردم را در پی داشت.

درست زمانی که پژمان بازغی این عکس که خودش و نوید محمد زاده در آن حضور دارند را منتشر کرد، حاشیه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. کاربران زیادی از پوشش نامناسب نوید محمد زاده در جشنواره کن سخن گفتند و معترض شدند که این پوشش اصلا مناسب نماینده‌ای که از طرف مردم ایران به جشنواره کن فرانسه رفته است، نمی‌باشد. برخی دیگر از کابران گفتند:باید در مراسم رسمی از پوشش رسمی استفاده کرد و وقتی تمامی افراد لباس‌های رسمی پوشیده اند نباید یک نفر آن هم ایرانی چنین لباس‌های زننده‌ای به تن کند.

دقایقی بعد از انتشار عکس پژمان بازغی و نوید محمد زاده، این بار نوید محمد زاده عکسی را در صفحه پروفایلش منتشر کرد و گفت:این لباس توریستی من است که درجشنواره کن پوشیده ام. عکس لباس اصلی رو میزارم. نگران آبروی ایران هم نباشید! مرسی از این همه محبتتون! سپس کامنت‌هایی گذاشته شد که عده‌ای گفتند طرز لباس پوشیدن هر کس به خودش مربوط است و عده‌ای دیگر گفتند شما فقط بخاطر خودتان نرفته اید و نماینده یک ملت هستید پس باید متناسب با فرهنگ ایران لباس بپوشید. تعدادی از کامنت‌های مردم در شبکه اجتماعی اینستاگرام رو با هم میخونیم:” نوید جان به خدا هیچ کدوم از هنرمندان اونجا با این تیپ نمیان که تو اومدی! همشونکت شلوار میپوشن تو مثلا نماینده مردم ایرانی! بازیت خوبه، اما‌ای کاش اونجا نبودی…”

نوید محمدزاده بازیگر خوش آتیه تئاتر که این روز‌ها روی پرده نقره‌ای سینما هم خوش درخشیده است، برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.