کد خبر : 27218 / /
/

شبنم مقدمی | شبنم مقدمی حواشی

شبنم مقدمی از همزاد خود سورپرایز شد | همزاد شبنم مقدمی از طریق همین شباهت معروف شد! + عکس

شیرین جروقی بازیگر نقش جوانی فروغ در سریال بی گناه که بسیار شبیه خانم بازیگر است.

شبنم مقدمی از همزاد خود سورپرایز شد | همزاد شبنم مقدمی از طریق همین شباهت معروف شد! + عکس

شبنم مقدمی زادهٔ ۱۳۵۱ ه‍.ش در تهران است. شبنم مقدمی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی است. شبنم مقدمی دانش‌آموختهٔ آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا متولد 1354 ازدواج کرد. در ادامه بیشتر با زندگینامه شبنم مقدمی آشنا خواهید شد.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی

زندگی و فعالیت های شبنم مقدمی

شبنم مقدمی زادهٔ ۱۳۵۱ ه‍.ش در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی[۳] و دانش‌آموختهٔ آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای نمایش «خانهٔ کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقهٔ اجرا در برنامه‌هایی چون «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان» و «هفت ترانه» را داراست. وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود، کار بازیگری در سینما را با فیلم «زخمی» (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تاکنون در فیلم‌های از صمیم قلب (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، «به نام پدر» (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، «پاداش سکوت» (مازیار میری، ۱۳۸۵) و «فرزند خاک» (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی «تنهایی» با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش‌آفرینی کرده‌است. سالهای ۱۳۹۹ ، ۱۴۰۰ و‌ ۱۴۰۱ اوج پرکاری او در سریال های شبکه نمایش خانگی است . شبنم مقدمی در این سالها آنقدر پیشنهاد و قرار داد بازی داشت که از حضور در نقش مهدعلیا سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی انصراف داد. او در این سال ها به ترتیب در سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان ، خاتون به کارگردانی تینا پاکروان ، بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی ایفای نقش کرد و توانست از پس نقش هایش به خوبی بربیاید.

شبنم مقدمی

ازدواج شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در سال 1384 با علیرضا آرا متولد 1354 ازدواج کرد. همسر شبنم مقدمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است. این زوج هنری در چند فیلم و سریال با یکدیگر همکاری کرده اند.

شبنم مقدمی

خانواده و اصالت شبنم مقدمی

شبنم مقدمی (Shabnam Moghadami) در بیمارستان «عیوض زاده» در خیابان شیخ هادی تهران به دنیا آمد و از 5 الگی تا 20 سالگی در عظیمیه کرج بزرگ شد.

پدر و مادرم آدم های روشنفکر زمانه خودشان و تحصیل کرده بودند، مادرم در دانشگاه کشاورزی کار می‌ کرد و پدر مرحومم مهندس برق بود یک برادر هم بنام بهنام دارم.

شیطنت های کودکی شبنم مقدمی

من بچه شیطان و بدی بودم به خاطر همین پدر و مادرم تصمیم گرفتند برای خسته کردنم من را در کلاس بازیگری و داستان نویسی ثبت نام کنند.

در آن کلاس ها داستان هایی را که می خواندیم، خلاصه می کردیم و باید در آن خلاصه سر و ته اتفاقات را می گنجاندیم و بعد هم شروع به تمرین بازیگری کردیم.

شاید در دوران راهنمایی بودم که گفتم تصمیم گرفته ام بازیگر شوم.

شبنم مقدمی

شروع شبنم مقدمی با رادیو 

هنوز دیپلم نگرفته بودم که با گروه کودک رادیو آشنا شدم و توانست هر از چندگاهی در برنامه های رادیو حضور داشته باشم و هم در تئاتر بازی کنم و بنویسم.

اما بصورت حرفه ای از سال 1377 با برنامه رادیویی «خانه کاغذی» کارم را ادامه دادم و اجرای برنامه های «هفت شنبهم،«خط خطیم» و «هفت ترانه» را نیز برعهده داشتم.

بیوگرافی علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی

علیرضا محمدی مقلب به علیرضا آرا متولد 1354 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران می باشد که تجربه کارگردانی را نیز دارد

تفریحات

کتاب خواندن و فیلم دیدن جزو وظایف بازیگران و من محسوب می‌ شود، سفر کردن خیلی برایم جذاب و معاشرت با دوستان برایم مهم است

دوستان زیادی ندارم؛ ولی معاشرت با آنها را دوست دارم ، بازدید از ابنیه‌ های تاریخی یکی از تفریحاتم محسوب می‌ شود.

عمل زیبایی شبنم مقدمی

بینی من احتمالا به عمل جراحی نیاز دارد اما این کار را نکردم

هیچ جراحی زیبایی روی صورتم انجام نداده‌ ام و در این شرایط خوشبختانه کارم را هم به خوبی پیگیری می‌ کنم و مشکلی از این بابت نداشتم.

هنرمندان مورد علاقه

مریل استریپ بازیگر عجیبی است و در همه نقش های چیز ویژه ای برای ارائه کردن دارد، بازی خانم سوسن تسلیمی و فاطمه معتمدآریا را هم خیلی دوست دارم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.