کد خبر : 25496 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

دختر 15 ساله‌اس که در کویر برهوت گم شد!

دختر 15 ساله در کویر اصفهان گم شد!

دختر 15 ساله‌اس که در کویر برهوت گم شد!

سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: درپی تماس فردی با پلیس ۱۱۰ و اعلام اینکه مسافر بوده و به همراه خانواده به شهرستان نطنز آمده بودم که ناگهان متوجه شدم دختر ۱۵ ساله ام مفقود شده است، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: با آغاز شدن تحقیقات پلیسی ماموران سرنخ‌هایی را از محل تردد این دختر نوجوان به‌دست آوردند که مشخص می کرد دختر نوجوان به دلیل تاریکی هوا و عدم شناخت منطقه و نداشتن وسایل ارتباطی مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت : با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیاتی شهرستان باهمکاری ماموران پرتلاش کلانتری طرق رود در صحنه حاضر شده و موفق شدند درساعت پایانی شب دختر نوجوان گمشده در بیابان های طرقرود را پیدا نموده به آغوش خانواده اش بازگردانند.

این مقام انتظامی در پایان از مسافران درخواست کرد چنانچه قصد سفر به این شهرستان را داشته و نسبت به مناطق و مسیرها آگاهی و شناختی ندارند حتی المقدور از راهنماهای گردشگری مجرب استفاده کرده و در سفر های خود مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا انشاءالله سفر خوبی داشته باشند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.