کد خبر : 25261 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

زورگیری خارجی‌ها در ایران ! اتباع کشور همسایه زن را از صورت به زمین کوبیدند!

ماجرای یک زورگیری عجیب در تهران!

زورگیری خارجی‌ها در ایران ! اتباع کشور همسایه زن را از صورت به زمین کوبیدند!

سرهنگ "حسن مافی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در گشت زنی های انتظامی ماموران کلانتری هفت چنار، 2 موتورسوار جوان را  هنگام کیف قاپی از خانمی که بر اثر کشیدن کیف وی این شهروند به زمین برخورد و مصدوم می شودمشاهده و بلافاصله وارد عمل می شوند.

وی با اشاره به اینکه موتورسواران به علت عدم تعادل پس از مدتی فرار با زمین برخورد  و زمین گیری می شوند ادامه داد: متهمان قبل از انجام هر گونه اقدامی دستگیر و به همراه کیف مال باخته به کلانتری منتقل می شوند.

وی با اشاره به اینکه متهمان از اتباع کشورهای همسایه می باشند افزود: متهمان به 3 فقره کیف قاپی اعتراف و با تلاش مستمر و بی وقفه ماموران مال باختگان شناسایی شده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و موتورسکیلت آنها نیز راهی پارکینگ شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.