کد خبر : 25199 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

ماجرای هولناک یک قتل | جسد پویا در بیابان پیدا شد و قاتلش فردا اعدام می‌شود!

ماجرای یک قتلی که رگ ریشه ناموسی داشت!

ماجرای هولناک یک قتل | جسد پویا در بیابان پیدا شد و قاتلش فردا اعدام می‌شود!

16 مرداد سال 92 مرد جوانی مرتکب قتل شد. روز حادثه مردی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن برادرش خبر داد: دیروز تلفن برادرم پویا زنگ خورد و بعد از دقایقی سوار بر خودرو، خانه را ترک کرد. پویا به من گفت برای انجام کاری بیرون می‌رود و زود برمی گردد. اما دیگر برنگشت.

با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته خودروی مقتول در نزدیکی ساختمان نیمه‌سازی که پویا به آنجا رفته بود پیدا شد اما ردی از مرد جوان به‌دست نیامد. در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان به سراغ تماس های تلفنی مقتول و در ادامه به دنبال صاحب سیم کارتی رفتند که برای آخرین بار با پویا تماس گرفته و مرد گمشده برای دیدن او از خانه خارج شده بود. اما صاحب سیم کارت زن میانسالی بود که مدعی شد سیم کارت را به دختر خواهرش داده وقتی دختر جوان تحت تحقیق قرار گرفت گفت سیم کارت را به شخص دیگری داده بوده و روز حادثه سیم کارت پیش او نبوده است. درنهایت مأموران موفق شدند شاهین، آخرین نفری که از سیم کارت استفاده کرده بود، شناسایی کنند.

همزمان با این تحقیقات جسد ی در بیابان‌های اسلامشهر کشف شد که با آزمایشات دی ان ای مشخص شد جنازه متعلق به پویا است. از سویی کبودی روی گردن جسد، حکایت از قتل بر اثر خفگی داشت.

با کشف جسد مرد جوان و برملایی راز ناپدید شدن او، تحقیقات ادامه یافت و شاهین گرچه ابتدا منکر قتل بود اما در برابر مدارک پلیسی به قتل اعتراف کرد: فکر می‌کردم مقتول برای همسر برادرم مزاحمت ایجاد می‌کند. زمانی که از این ماجرا با خبر شدم تصمیم گرفتم از او زهر چشم بگیرم. او در بنگاه کار می‌کرد و به بهانه بازدید از ساختمانی نیمه‌ساز او را به محل قتل کشانده و با طناب سفید رنگ به قتل رساندم. بعد جسد را سوار خودرو کرده و در بیابان‌های اسلامشهر رها کردم.

با تکمیل تحقیقات و پس از بازسازی صحنه قتل از سوی عامل جنایت، شاهین در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و با درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص مواجه شد. با تأیید حکم قصاص از سوی دیوان‌عالی کشور، او نیز صبح چهارشنبه پای چوبه دار می‌رود و سرنوشت او در گرو تصمیم اولیای دم است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.