کد خبر : 24730 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

پسر محکوم به قصاصی که توانست در دانشگاه شریف قبول شود!

مردی که در یک دعوای ناموسی مرد دیگری را کشته بود، توانست با رتبه 400 در رشته عمران دانشگاه شریف قبول شود!

پسر محکوم به قصاصی که توانست در دانشگاه شریف قبول شود!

30 شهریور سال 99 رسیدگی به پرونده قتل در میدان نوبنیاد در دستور کار قضایی قرار گرفت.در این پرونده جوانی به نام حمید مرتکب قتل یکی از کارکنان یک رستوران شد.

متهم بعد از دستگیری در شرح ماجرا اظهار داشت:«مدتی بود که متوجه مزاحمت های یک مرد برای همسرم شده بودم.او قبلا با همسرم در همان رستوران همکار بودند و بعد از اینکه ما ازدواج کردیم و همسرم دیگر سر کار نرفت، با بدگویی از همسرم باعث ایجاد مزاحمت برای او می شد.روز حادثه سراغش رفتم تا با او صحبت کنم اما دعوایمان شد و وقتی درگیری بالا گرفت با چاقو به او ضربه ای زدم که منجر به مرگش شد.»

با درخواست اولیای دم متهم در دادگاه به قصاص محکوم شد اما در حالی که شمارش معکوس برای قصاص او آغاز شده بود باز هم امید خود را از دست نداد و در زندان اقدام به درس خواندن کرد و کنکور داد. درست روز بعد از آزمون کنکور بود که متهم برای اجرای حکم قصاص به سوییت انفرادی منتقل شد.اما در آخرین لحظات باقی مانده تا اجرای حکم قصاص،اولیای دم به شرط دریافت دیه حاضر به بخشش شدند و به متهم مهلت دادند.

خانواده متهم موفق به تامین مبلغی از دیه شدند و در همین حال متهم با کسب رتبه 400 کنکور سراسری در رشته ریاضی، امید خود را به قبولی در رشته عمران دانشگاه شریف بست.

در همین حال یک فرد نیکوکار که متوجه کسب رتبه متهم شد، قبول کرد که تامین الباقی مبلغ را تقبل کند تا متهم در یک قدمی آزادی قرار بگیرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.