کد خبر : 24423 / /
/

عمو پورنگ | عمو پورنگ همسر هندی | عمو پورنگ شاهرخ خان

فحش خوردن عمو پورنگ از مادرش در آنتن زنده | به تو چه چند سالگی ازدواج کردم؟! + فیلم

تمرینات ورزشی عموپورنگ در باشگاه

فحش خوردن عمو پورنگ از مادرش در آنتن زنده | به تو چه چند سالگی ازدواج کردم؟! + فیلم

عمو پورنگ درباره شایعه ازدواجش در اینستاگرام توضیحاتی داد.عمو پورنگ عنوان یکی از برنامه‌های کودک در تلویزیون دولتی ایران است. برنامه عمو پورنگ از سال ۱۳۸۰ سه روز در هفته به صورت زنده از شبکه اول سیما بر روی آنتن می‌رفت.اجرای این برنامه بر عهده عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) و با همراهی امیرمحمد متقیان  بود.آخرین اخبارهای مربوط به عمو پورنگ را در سایت خبرآزاد ببینید

ضایه شدن عمو پورنگ توسط مادرش دربرابر دوربین زنده!

ورزش‌های سخت عمو پورنگ در باشگاه

بیوگرافی عمو پورنگ

نام :داریوش

نام خانوادگی :فرضیایی

تاریخ تولد :1352/5/1

محل تولد :تهران

تحصیلات :کارشناسی گرافیک

تاهل :مجرد

زندگی شخصی  عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

عمو پورنگ

فعالیت هنری عمو پورنگ

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود. با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

 این دو باز با هم در برنامه های دیگری چون بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ همکاری خود را ادامه دادند.در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیر محمد متقیان (نقش های امیر محمد ، گلدون خان ، آقا نگهدار و آقا ممنون) ، محمدرضا خوارزمی (نقش های جوجه ، دود دو) ، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آنها خیلی موفق بوده است.

گروه برنامه ساز عموپورنگ در نوروز 1394 ویژه برنامهٔ عیدانه عموپورنگ را به مدت هفت روز با همکاری شهرداری منطقه5 تهران در بوستان جوانمردان ایران به روی آنتن بردند. همچنین محله گل و بلبل تنها برنامه ای است که بزرگترین دکور برنامه کودک را تا به الان با مساحت 1500 متر را داشته است؛ که با مشارکت شهرداری تهران در 90 قسمت 45 الی 60 دقیقه ای تولید و بر روی آنتن شبکه دو رفت.

عمو پورنگ در محله گل و بلبل

گفتنی است که ایشان در سال 94 سابقه اجرای 2 برنامه را دارد.همچنین وی در برنامه سه ستاره که به معرفی برترین های سال 94 در ویژه برنامه نوروز 95 پرداخت به عنوان سومین مجری برتر سال 94 در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان منتخب شد.

عمو پورنگ

شایعه مهاجرت عموپورنگ

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ محبوب بچه ها نسبت به شایعه مهاجرت خود در اینستاگرام واکنش نشان داد.

واکنش داریوش فرضیایی به خبر مهاجرت خود

 داریوش فرضیایی مجری محبوب برنامه کودک که با نام عمو پورنگ در میان مخاطبان تلویزیون شناخته می شود این روزها مشغول ضیط برنامه کلبه عمو پورنگ است.

این مجری و هنرمند محبوب که تاکنون شایعات بسیاری در مورد او در فضای مجازی منتشر شده است نسبت به  جدیدترین خبر مربوط به مهاجرتش، واکنش نشان داد.

داریوش فرضیایی با انتشار عکس زیر در اینستگرام خود نوشت:

دروغ سیزده بدر شنیده بودیم ، ولی الان 19 اردیبهشت ِ یه ماه گذشته، فکر نمیکنید کمی دیر شده ..

 یعنی خنده دارتر از این خبر تا بحال نشنیده بودم

 بابا مردم خیلی گرفتارند :

واکسن یه طرف ، امتحانات حضوری یه طرف، تورم یه طرف ....این وسط شما اومدین چی رو نوشتین آخه

    حداقل یه چیزی بنویسید مردم امیدوار بشن ترو بخدا

 راستی قسمتهای جدید کلبه عموپورنگ رو که این روزا از شبکه دو پخش میشه رو ببینید ، ما که مشغول ضبط هستیم و نمیتونیم ببینیم لااقل شما لذتش رو ببرید

عمو پورنگ

 برنامه های تلویزیونی عمو پورنگ

   ما و شما                     1374

    تورنگ و پورنگ               1378

    کودک و نوجوان             1381

    ویژه ماه رمضان             1381

    شبکه بی طرف             1383

    یکی و تکی                  1384

    باز باران با طراوت           1385

   شبکه عمو پورنگ           1387

   مدرسه عمو پورنگ         1388

بوستان دوستان پورنگ   1389

    هزار و شصت و شونزده  1391

    کتابخانه عمو پورنگ        1392

    عیدانه 94 عمو پورنگ      1394

    محله گل و بلبل              1394

    عیدانه 95 عموپورنگ       1395

عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

سفر بی خطر (1386–1387)

شبکه کودک عموپورنگ (1390)

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.