کد خبر : 24141 / /
/

احسان علیخانی | حواشی احسان علیخانی | بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی با این دختر زیبارو نامزدی کرد + عکس

احسان علیخانی با یک دختر زیبارو ازدواج کرد.

احسان علیخانی با این دختر زیبارو نامزدی کرد + عکس

احسان علیخانی در قسمت آخر برنامه جوکر حضور پیدا کرد.احسان علیخانی سازنده برنامه عصر جدید است.احسان علیخانی مجری سابق برنامه ماه عسل بود.احسان علیخانی از مجریان محبوب مجموعه صدا و سیما است.احسان علیخانی در فیلم و سریال های تلویزیونی نیز حضور کوچکی داشته است.

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران ، مجری و برنامه ساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد. در آلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران بدنیا آمدم ، دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من از همه کوچک تر هست. مادرم طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدرم حسین علیخانی می باشد.

احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر برزگ تر از خود دارد که رضا حسنی خو از مدیرعامل های پیشین باشگاه استقلال، برادر ناتنی احسان علیخانی است.رضا حسنی‌ خو که از بعد از جام‌ جهانی نامش سر زبان‌ ها افتاد و به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال نقش بسیار پررنگ‌ تری در فوتبال داشت.

احسان علیخانیتحصیلات احسان علیخانی

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم. به همین خاطر برای کنکور درس خواندم تا اینکه سال 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم.

دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهر ورزان جوان گذراندم سپس بعنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شدم. بعنوان اولین و آخرین تجربه بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول بکارگردانی جمال شورجه در سال 1380 وقتی 19 ساله بودم بازی کردم و دستیار هم بود.

در سال 1383 وقتی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت و با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را شروع کرد. سال 1383 برنامه صبح آمد را اجرا کرد تا اینکه از سال 1384 وقتی 23 ساله بود با اجرای برنامه جزر و مد دیده شد تا اینکه برنامه ماه عسل را سال 1386 شروع کرد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی در ماه عسل

اولین بار ماه عسل با ایده و اجرای او سال 86 بروی آنتن رفت اما بخاطر مشکلات سلیقه ای اجا این برنامه سال بعد (1387) به محسن افشانی نوجوان سپرده شد.

اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل بعد از چندا برنامه علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت.

سال 89 دوباره بخاطر مشکل علیخانی با مدیران شبکه اجرای این برنامه به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت. در سال 91 عم دوباره علی ضیا مجری برنامه بود که بعلت عدم توفیق او دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او تا پایان این برنامه در سال 96 مجری آن بود.

احسان علیخانیدر دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود.

او سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت و حالا هم یکی از دو آتیشه های طرفدار پرسپولیس است که گاهی در استادیوم هم دیده می شود. احسان علیخانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد و هنوز تصمیمی برای ازدواج هم ندارد.

علیخانی سال 96 در مقابل اصرار مهمانش در مورد اینکه وی را درک نمی کند اعلام کرد که علارغم اینکه دوست ندارد از زندگی شخصی اش بگوید اما بچه طلاق است. او سپس در جواب سوال مهمان برنامه که پرسید چرا پدر و مادرت از هم جدا شدند.گفت: تفاهم نداشتند.

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

احسان علیخانی

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.  

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

حواشی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری توانمند و شناخته شده تلویزیون است که نه تنها با اجرای برنامه ماه عسل در رمضان های گذشته مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون کشاند بلکه برخلاف انتقاد بسیاری از منتقدان، تنها در درآوردن اشک مردم استاد نبوده و با اجراهای به یادماندنی خود در چند سال اخیر توانسته تبحر خویش را به رخ بینندگان بکشد و تجربه‌ای متفاوت برای آنان رقم بزند.

به تازگی زندگی خصوصی آقای مجری که برنامه تحویل سال و عصر جدید را اجرا و در چندین برنامه و پروژه سینمایی به عنوان تهیه کننده و کارگردان فعالیت داشته است، مورد توجه برخی افراد قرار گرفته و برخی از کاربران در فضای مجازی از ازدواج احسان علیخانی خبر داده و از جانب خود کاندیداهایی را نیز معرفی کرده اند. به بهانه پخش برنامه عصر جدید و جوکر فرصت را غنیمت شمرده و به این شفاف سازی درمورد ازدواج احسان علیخانی پرداختیم.

به عنوان یک انسان به این مسئله توجه داشته باشید که هر شایعه ای در مورد یک فرد چه مشهور و چه عادی، آرامش زندگی او را بهم زده و موجب ناراحتی اش میشود پس روا نیست وارد این موج شده و به آن دامن بزنیم.

از قرار معلوم برخی سودجویان و نیازمندان بازدید و کلیک، هر تصویری از احسان علیخانی را که او را در کنار خانمی نشان میدهد، با تیتر همسر احسان علیخانی منتشر کرده و به این شایعات بی اساس دامن میزنند. شایعاتی که تعدادشان کم نیست و ما به مهم ترین آنها اشاره میکنیم.

مجری عصر جدید مجرد بوده و تا کنون خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است و تصاویری که از او منتشر می شود، مربوط به طرفدارانش است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.