کد خبر : 23049 / /
/

این 2 زن را می شناسید ؟ | مرد ها فریب می خوردند + عکس

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش این ۲ متهم اعلام کرد که این متهمان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان وارد منازل آن ها شده و با بیهوش کردن صاحبخانه با شربت حاوی ماده بیهوشی اقدام به سرقت لوازم منزل می کردند، لذا شهروندانی که با این شیوه توسط این متهمان مورد سرقت قرار گرفته اند می توانند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

این 2 زن را می شناسید ؟ | مرد ها فریب می خوردند + عکس

سرهنگ "محمد نادربیگی" در خصوص این خبر بیان داشت: در پی ارجاع چند پرونده سرقت منزل با شیوه ای خاص از سوی 2 خانم در سطح شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

بررسی های اولیه حاکی از این بود که 2 خانم جوان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان به منازل آن ها مراجعت کرده و با خوراندن شربت حاوی ماده بیهوشی آنها را بیهوش کرده و اقدام به سرقت لوازم منزل کرده و متواری می شوند.

انتقال متهمان به پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی هویت سارقان از سوی کارآگاهان در یک مدت زمان کوتاه، گفت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی هر 2 متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به چند فقره سرقت با این شیوه در سطح استان های البرز و تهران تصریح کرد: با دستور دادیار شعبه 15 دادسرای ناحیه 3 شهر کرج، تصاویر بدون پوشش این متهمان منتشر می شود تا چناچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت واقع شده اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج-میدان طالقانی-بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.