کد خبر : 22916 / /
/

شغل سیاه زن و شوهر در تهران کشف شد! | کار های فساد پنهانی زن و شوهر خلافکار لو رفت!

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زوج سوداگر مرگ و کشف مواد مخدر در شرق تهران خبر داد و گفت: از متهمان 2 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد .

شغل سیاه زن و شوهر در تهران کشف شد! | کار های فساد پنهانی زن و شوهر خلافکار لو رفت!

سرهنگ " محمد جلینی  " گفت:  در پی اخبار دریافتی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط زوج سوداگر مرگ در محله غیاثی رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان را تیمی از ماموران کلانتری 114 غیاثی بر عهده گرفتند و تحقیقاتی میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه زوج سوداگر مرگ را شناسایی کردند افزود: با تشکیل تیمی از ماموران مجرب کلانتری با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهمان را در حال بسته بندی مواد مخدر دستگیر و در بررسی اولیه از محل 2 کیلو مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین بسته بندی شده و اماده توزیع کشف شد .

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: متهمان 40 و 50 ساله  در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و توزیع مواد مخدر در محله غیاثی معترف شدند .

سرهنگ جلینی  در پایان با اشاره به سوابق متهمان و تحمل حبس به همین جرم در زندان  خاطرنشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.