کد خبر : 21865 / /
/

پر درآمد ترین شغل ها در ایران

پر درآمد ترین شغل ها در ایران

هر فردی در زندگی نیاز به داشتن درآمد خوب برای داشتن زندگی بهتر می باشد. بسیاری به دنبال بهترین روش هایی هستند که هر بتوانند در آن زمینه شغل پر درآمد ایجاد کنند و درآمدزایی مناسبی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین و پر درآمد ترین شغل های ایران بپردازیم. از کار پر درآمد در منزل تا معرفی  پر درآمد ترین شغل های ایران.

پر درآمد ترین شغل در ایران: بسته بندی محصولات

بسته بندی محصولات عذایی، صنعتی، خانگی و... نیز از جمله بهترین کسب و کار در منزل برای بانوان و آقایان است. بستگی به میزان سرمایه اولیه شما دارد. اگر سرمایه و فضای مورد نیاز شما برای بسته بندی کردن محصولات زیاد است، می توانید تجهیزات پیشرفته تری برای بالا بردن راندمان داشته باشید و بیشتر درآمد داشته باشید. اما اگر سرمایه کمی دارید و کارگاه خانگی برای بسته بندی دارید می توانید راندمان کم شروع به کسب و کار کنید.

همچنین با این نوع تجهیزات می توانید محصولات اختصاصی خود را تولید کنید. بر فرض مثال با دستگاه بسته بندی ساشه می توانید نسکافه، سس تکنفره، عسل و انواع محصولات تک نفره را تولید و بسته بندی کرده و به فروش برسانید.

در هر دو صورت، از هرکجای ایران که باشید، جهت تهیه تجهیزات و خرید انواع دستگاه بسته بندی (دستگاه بسته بندی خانگی، صنعتی، اتوماتیک، حبوبات، شیرنگ پک و...) می توانید عبارت "دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین" را در گوگل جستجو نمائید.

پر درآمد ترین شغل ایران: خط تولید میوه خشک

احتمالا شما هم میوه خشک یا چیپس میوه را می شناسید. و به احتمال خیلی زیاد از مصرف کنندگان این محصول خوشمزه و مفید هم بوده اید. آیا میدانید که راه اندازی خط تولید میوه خشک یکی از پر درآمد ترین شغل ها در ایران است و داغ ترین بازار را در ایران دارد؟

13

کسب درآمد از طریق راه اندازی خط تولید میوه خشک به صورت خانگی و صنعتی می تواند از بهترین شغل ها برای شما در ایران باشد. روش های مختلفی برای راه اندازی این خط تولید وجود دارد اما از آنجایی که ما فقط قصد معرفی بهترین و پر درآمد ترین شغل های ایران را داریم، دیگر به روش ها و چگونگی ایجاد این نوع کسب و کار ها نمی پردازیم؛ اما در کل، شما می توانید برای شروع با سرمایه کم، یک دستگاه خشک کن میوه 20 کیلویی به بالا تهیه نمائید .

شغل پردرآمد با سرمایه کم (خط تولید قند)

آیا میدانستید در ایران مصرف چای و قند به شدت زیاد است؟ آیا میدانستید اگر تنها سهم کوچکی در این بازار داشته باشید، می تواند درآمدزایی بالایی برای شما داشته باشد؟ خط تولید قند نسبت به دیگر تولیدی ها سرمایه کم تری نیاز دارد. اگر سرمایه زیادی برای شروع ندارید، می توانید در این زمینه بیشترین سود به همراه داشته باشید. راه اندازی این کسب و کار پر درآمد حتما لازم نیست کارخانه بزرگ به کارکنان فراوان داشته باشید.

14

برای راه اندازی این شغل پر درآمد در ایران می توانید در یک کارگاه کوچک خانگی هم اقدام نمائید. تولید قند پرسی، کبریتی، حبه، شکسته و کله قند تنها به مقدار کمی سرمایه و یک فضای نه چندان بزرگ و دستگاه تولید قند نیاز دارید. ما در مقاله تولید قند برای شما به صورت کامل و عمیق به این موضوع پرداخته ایم و می توانید آن را مطالعه نمائید.

شغل های پردرآمد در ایران

ما 4 شغل پر درآمد در ایران که به صورت صنعتی و خانگی هستند را معرفی کردیم و توضیحاتی به شما ارائه دادیم. تنها قصد معرفی این شغل ها را داریم. البته شغل های زیادی برای کسب در آمد وجود دارد اعم از:

صنعت غذا، آرایشگری، طراح مد و لباس، خدماتس ماساژ درمانی، خط تولید چیپس سیب زمینی، بسته بندی، تعمیرگاه خودرو، تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر موبایل، تعمیرات کامپیوتر، ساخت کلیپ و انمیشن، دکوراسیون داخلی، کسب و کار های اینترنتی و... از جمله مواردیست که هرکس می تواند در این زمینه ها پر درآمد ترین شغل در ایران را داشته باشد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.