کد خبر : 3842 / /
/

سامان قدوس ازدواج کرد؟+بیوگرافی سامان قدوس

سید سامان قدّوس(زادهٔ ۶ سپتامبر ۱۹۹۳ (۱۵ شهریور ۱۳۷۲) در مالمو، سوئد) بازیکن فوتبال ایرانی-سوئدی است.

 سامان قدوس ازدواج کرد؟+بیوگرافی سامان قدوس

 

 

سامان قدوس متولد ۱۵ شهریور ۱۳۷۲ در سوئد، بازیکن فوتبال است. ۱۷۶ سانتی متر قد و ۷۵ کیلوگرم وزن دارد، او به سوئدی، انگلیسی و حالا زبان فارسی مسلط می باشد، پدر و مادرش هر دو ایرانی و اهوازی می باشند.

خانواده و مهاجرت

سامان در شهر مالمو سوئد از پدر و مادر اهوازی بدنیا آمد. پدرش محسن ۶۰ ساله یک عمده فروش و مادرش ۵۷ ساله قبل از بیماری کارمند یک شرکت نفتی بین المللی و مددکار اجتماعی بود و تنها یک برادر بنام ساسان دارد. پدر و مادر در زمان حمله عراق به ایران، مهاجرت کرده اند.

ازدواج

سامان قدوس هنوز مجرد بوده و تصمیم به ازدواج ندارد.

شروع فوتبال

سامان قدوس

سامان دنبال رو برادر بزرگترش ساسان در فوتبال بود، او بصورت جدی از ۱۰ سالگی با اینکه خانواده اش مخالفت بودند درگیر فوتبال شد و در ادامه از تحصیل بازماند. برادرش در جوانی از فوتبال کناره گیری کرد.

ورود به آکادمی

در سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۳ ساله بود وارد باشگاه مالمو شد او بعد از سه سال در ۱۶ سالگی به تیم لیمهانم بونکفلو پیوست و درخشش خوبی در این تیم داشت

باشگاه حرفه ای

در سال ۱۳۸۹ از جوانان باشگاه لیمهانم بونکفلو به بزرگسالان این تیم رفت و در مدت ۲ سال بازی و ۴۱ بازی تنها ۴ گل بثمر رساند، او سپس یکسال در ترلبورگ، دو سال در سیریانسکا بازی کرد سال ۲۰۱۶ به تیم اوستروشوندس رفت و در ۲۷ بازی با ۱۰ گل زده خودش را اثبات کرد و تا سال ۲۰۱۸ در این تیم جزو بازیکنان شاخص تیم بود

تیم ملی سوئد و ایران

سامان قدوس عملکرد درخشان قدوس باعث شد در دی ماه ۱۳۹۵ به تیم ملی سوئد دعوت شود او با دو بازی و یک گل زده مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و به تیم ملی ایران نیز دعوت شد این بازیکن دورگه در نهایت بقید حضور در تیم ملی سوئد را زد و به ایران آمد، او در سال ۲۰۱۸ برترین ورزشکار کشور سوئد انتخاب شد.

تصویر

به سفارت ایران رفتم

بعد از دعوت کی روش به سفارت ایران رفتم و درخواست شهروندی ایران رو کردم، تیم ملی واقعا نشان داد من را می خواهد، آنها به من اعتماد کردند و حالا بسیار خوشحال هستم.

برخورد رسانه های سوئدی

این بازیکن با هزینه دولت سوئد پرورش یافت و در این کشور بزرگ شد و درست زمانی که باید به کمک تیم ملی سوئد می آمد تصمیم به حضور در کشور ایران را گرفت. در این میان برخورد مردم و رسانه های سوئد با وی کاملا محترمانه بود و به تصمیم او احترام گذاشتند، ولی براستی اگر او در ایران این شرایط رو داشت متهم به خود فروشی نمی شد ؟

مدل

سامان یکی از مدل های تبلیغاتی کفش های فوتبال برند آمریکایی نایکی می باشد. سامان قدوس مسلمان است. او به زبان های انگلیسی، سوئدی و فارسی مسلط می باشد.

باشگاه فعلی

گرچه در این سال های اخیر او مورد توجه باشگاه های مشهوری چون هرتابرلین آلمان و آژاکس فرانسه بود اما حالا در تیم آمیان فرانسه بازی می کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.