کد خبر : 3805 / /
/

عکس لورفته عروسی یعقوب کریمی با بازیگر ایرانی جنجال به پا کرد+بیوگرافی یعقوب کریمی

یعقوب کریمی با نیکی محرابی ازدواج کرد . نیکی محرابی بازیگر جوان سریال پربیننده گسل با انتشار عکسی از حقله نامزدی خود و نوشتن Y.K در پروفایل صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش با یعقوب کریمی را تایید کرد.

عکس لورفته عروسی یعقوب کریمی با بازیگر ایرانی جنجال به پا کرد+بیوگرافی یعقوب کریمی

یعقوب کریمی متولد ۹ شهریور ۱۳۷۰، همسر نیکی محرابی در شهرستان کوثر استان اردبیل، بازیکن فوتبال است . یعقوب کریمی  در باشگاه فوتبال استقلال تهران در پست بال تهاجمی بازی میکرد که با درخواست وینفرید شفر از تیم خارج شد. کریمی فوتبال خود را از جوانان پاس و سپس استقلال تهران آغاز کرد. کریمی به مدت ۵ سال در تیم های پایه استقلال بازی کرد و بازوبند کاپیتانی تیم امید استقلال را بر بازو بست و سپس به بزرگسالان استقلال پیوست.

یعقوب در دو فصل حضور خود در استقلال فقط در چند دیدار به میدان رفت و سال بعد توسط پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال از لیست کنار گذاشته شد و راهی نفت تهران شد.

همسر یعقوب کریمی در دو فصل حضور در نفت تهران ۵۲ بار برای این تیم به میدان رفت و موفق شد ۱۱ گل به ثمر برساند. کریمی پس از جدایی از نفت یک فصل در سپاهان حضور داشت و سپس او به استقلال بازگشت. وی همچنین در همه رده‌ های تیم ملی حضور داشته و در تیم ملی بزرگسالان نیز ۱۲ بازی کرده‌ است.

یعقوب کریمی برای همسرش نیکی محرابی نوشت:

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است.

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی.

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا.

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم و به تکرار تپش های قلبم دوستت دارم

همسر یعقوب کریمی منبع:نبض بازار 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.