کد خبر : 3785 / /
/

حضور رئیس جمهور ترکیه در مراسم عروسی تکواندوکار ایرانی مهران عسگری همه را متعجب کرد

حضور مقام ریاست‌جمهوری کشور ترکیه‌ای در مراسم ازدواج تکواندوکار ایرانی اتفاق جالبی بود که برای مهران عسگری و همسرش رخ داد. تکواندوکار ایرانی که برای زندگی با همسر ترکیه‌ای‌اش در این کشور زندگی می‌کند، مراسم عروسی خود را برگزار کرد که افراد سرشناس ترکیه‌ای ازجمله رجب طیب اردوغان در آن حضور داشتند.

حضور رئیس جمهور ترکیه در مراسم عروسی تکواندوکار ایرانی مهران عسگری همه را متعجب کرد

تکواندوکار سابق تیم‌ملی ایران که سابقه قهرمانی در تکواندوی جوانان آسیا را دارد، از‌ سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت راه دیگری را برای خودش انتخاب کند و با فاصله گرفتن از ورزش قهرمانی به مربیگری در تیم‌ملی برزیل روی آورد.او در مسابقات دانشجویی تکواندوکار ترکیه‌ای نور تاتار را دید و از همان موقع باب آشنایی این دو تکواندوکار آغاز شد.

کسب مدال توسط نور تاتار در این المپیک، عسگری را به این ورزشکار ترکیه‌ای علاقه‌مند کرد. عسگری تا المپیک ریو مربی بدنساز ورزشکار دسته سنگین وزن برزیل بود و با این‌که باز هم از فدراسیون این کشور برای ادامه کار پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت برای ازدواج با تکواندوکار ترکیه‌ای به این کشور سفر کند و با این ورزشکار مسلمان ازدواج کند.

مهران عسگری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.