کد خبر : 3347 / /
/

عکس دیده نشده کاوه رضایی فوتبالیست معروف و همسرش

​کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلوای بلژیک و همسرش والیبالیستش فرنوش شیخی که از زوج های بی حاشیه می باشند تولد این بانوی اردیبهشتی را جشن گرفته اند.

عکس دیده نشده کاوه رضایی فوتبالیست معروف و همسرش

ستاره سابق تیم ملی والیبال بانوان کشورمان زادروزش را در کنار همسر فوتبالیستش کاوه رضایی که هم اکنون در بلژیک حضور دارند جشن گرفته است

فرنوش شیخی و کاوه رضایی دو ورزشکار خوب کشورمان هستند که در بلژیک زندگی می کنند. کاوه رضایی متولد ۱۳۷۱ از کرمانشاه هم اکنون در پست مهاجم برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک توپ می زند و سابقه حضور در تیم های استقلال، ذوب آهن اصفهان، سایپا و فولاد خوزستان را دارد در فروردین سال ۹۶ با فرنوش شیخی ملی پوش تیم ملی بانوان ایران ازدواج کرد.

گفتنی است فرنوش شیخی در رشته والیبال توانست بسیار موفق شود و عنوان بهترین دفاع روی تور و بهترین سرعتی زن تیم ملی والیبال زنان شناخته شود.

ستاره سابق تیم ملی واالیبال به تازگی در کنار همسر فوتبالیستش کاوه رضایی زادروزش را جشن گرفته است.

کاوه رضایی بعد از درخشش در ترکیب شارلروآ با مبلع ۵ میلیون یورو از سوی بروژ خریداری شد اما مصدومیت این بازیکن مانع از تکرار درخشش او در لیگ برتر بلژیک شد. هر چند بعداز رفع ممصدومیت اگر بهایی که به دیگر مهاجمان بروژ داده می شد به کاوه رضایی داده می شد این بازیکن می توانست شایستگی های خود را به معرض نمایش بگذارد.

اما به نظر می رسد انتقاد تماشاگران بروژ از خرید کاوه رضایی با مبلغ ذکر شده سران بروژ را به این مسئله وادار کرد که کاوه رضایی به عنوان بازیکن قرضی به تیم شارلروآ برگردد. در خصوص اینکه کاوه رضایی با چه مبلغی به تیم سابقش بر می گردد خبری رسانه ای نشده است. اما سران دو باشگاه ارتباط خوبی با هم دارند. شاید باشگاه شارلروآ در قابل به خدمت گیری دوباره کاوه رضایی تبادل بازیکن هم با بروژ داشته باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.