کد خبر : 3322 / /
/

صدای جدایی کنعانی از تیم پرسپولیس به گوش می رسد

وب سایت قطری استاد الدوحه در خبری مدعی شد که محمدحسین کنعانی زادگان در فصل آینده، به الاهلی قطر می‌پیوندد.​

صدای جدایی کنعانی از تیم پرسپولیس به گوش می رسد

چند هفته پیش بود که وب سایت قطری استاد الدوحه در خبری مدعی شد که باشگاه الاهلی قطر با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس به توافق رسیده است ولی این بازیکن با انتشار یک استوری، این خبر را تکذیب کرد

استاد الدوحه امروز در مطلب دیگری به تشریح وضعیت بازیکنان خارجی الاهلی پرداخته و خبر از جدایی امید ابراهیمی و جذب کنعانی زادگان داده است. این وب سایت مدعی شده است که این باشگاه قصد دارد هرنان پریرا بازیکن پاراگوئه‌ای خود را حفظ کند و سایر بازیکنان خارجی از این تیم جدا می‌شوند.

استاد الدوحه در ادامه نوشته است که شان لوری بازیکن استرالیایی از این تیم جدا می‌شود و محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان جایگزین این بازیکن، از پرسپولیس به الاهلی می‌پیوندد. همچنین امید ابراهیمی دیگر بازیکن خارجی الاهلی نیز با تیم الوکره به توافق رسیده و راهی این تیم می‌شود.

استاد الدوحه در پایان درخصوص دیگر تغییرات در الاهلی نوشته است که این باشگاه با الریان در حال مذاکره است تا یوهان بولی را از این تیم به خدمت بگیرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.