کد خبر : 3216 / /
/

عکس جدید از زن میلیاردر فوتبالیست ایرانی + عکس دیده نشده

کریم انصاری فرد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در شهر اردبیل می باشد وی توسط علی دایی به دنیای حرفه‌ای فوتبال معرفی شد. همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود.

عکس جدید از زن میلیاردر فوتبالیست ایرانی + عکس دیده نشده

 

 

 

 کریم انصاری فرد در سال ۱۳۶۹ در شهر اردبیل دیده به جهان گشود. علاقه زیاد او به فوتبال باعث شد در این رشته پیشرفت زیادی بکند.

کریم انصاری فرد فوتبال خود را از باشگاه ذوب آهن اردبیل آغاز کرد و توسط علی دایی به دنیای حرفه‌ای فوتبال معرفی شد.

کریم انصاری‌ فرد از معدود بازیکنانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده‌است. وی همچنین در نخستین بازی ملی خود در رده بزرگسالان در برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و نخستین گل ملی خود را ثبت نمود. کریم انصاری فرد تک گل بازی ایران - کره‌شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر(۲۰۱۱) را به ثمر رساند.

باشگاه‌هایی که کریم انصاری فرد در آن ها بازی کرده است:

در یکی از اردوهای تدارکاتی سایپا در اردبیل، زادگاه کریم، کریم انصاری فرد توسط علی دایی، مربی ارشد، تحت آموزش قرار گرفت و در آکادمی جوانان باشگاه سایپا پذیرفته شد. بعد از مدتی او به تیم اصلی راه یافت و ۱۳۱ بازی رسمی در لیگ برتر خلیج فارس و ۵۵ گل حاصل کار او در سایپا بود. او در سایپا پیشنهادات خارجی خوبی داشت که به‌دلیل مشکلاتی انتقال او انجام نشد.

پرسپولیس

پس از درخشش در سایپا، در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲ کریم انصاری فرد با قراردادی سه‌ساله رسماً به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در پرسپولیس شماره ۹ را پوشید. همچنین نخستین گل خود را در یک بازی قبل از فصل با آلومینیوم به ثمر رساند. نخستین بازی رسمی کریم انصاری فرد برای پرسپولیس در یک مسابقه برابر صنعت نفت بود و گل اول رسمی‌اش را نیز در برابر گهر زاگرس به ثمر رساند. او اولین هت تریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در برابر پیکان تهران انجام داد.

بیوگرافی کریم انصاری‌ فرد و همسر میلیاردرش

عکس جدید از زن میلیاردر فوتبالیست ایرانی + عکس دیده نشده کریم انصاری فرد در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در برابر ملوان نیز هتریک دیگری کرد. او همچنین گل نخست پرسپولیس را در فینال جام حذفی به ثمر رساند. در ابتدای فصل، انصاری فرد ابتدا تصمیم گرفت تا در پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی از سپاهان، تراکتور سازی و دو مشتریلیگ امارات متحده عربی بماند؛ اما در پایان از پرسپولیس به‌همراه سرمربی این تیم جدا شد.

تراکتورسازی

کریم انصاری فرد در ۲۳ تیر ۱۳۹۲ به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. پس از پیوستن کریم انصاری فرد به تراکتورسازی تبریز به دلیل ارسال نشدن به موقع مدارک به سازمان لیگ، وی از هم‌راهی این تیم در بازی نخست لیگ برتر ایران جا ماند. پس از آن، برخی خبرگزاری‌ها به دلیل فسخ نشدن به موقع قرارداد انصاری فرد با پرسپولیس خبر از محرومیت وی تا نیم‌فصل نخست دادند. به هر روی، وی توانست در دومین بازی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر برابر گسترش فولاد، حضور داشته باشد. نخستین گل انصاری فرد برای تیم تراکتورسازی تبریز برابر تیم ذوب آهن به ثمر رسید.

منبع:رکنا 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.