کد خبر : 3016 / /
/

افشین پیروانی مدیر سپاهان را شست و پهن کرد!+جزئیات بیشتر

افشین پیروانی : اظهارات فتاحی طوری است که انگار از رو می‌خواند ؛ گفته‌ های او صحت ندارد

افشین پیروانی مدیر سپاهان را شست و پهن کرد!+جزئیات بیشتر

 

افشین پیروانی ، مدیر تیم پرسپولیس گفت : اظهارات فتاحی طوری است که انگار از رو می‌خواند. آقای فتاحی شما روخوانی می‌کنید و بحث ما مردم خوب اصفهان نیست. اولین نفر آقای فتاحی سمت داور رفت و ایشان درگیری را شروع کرد.

افشین پیروانی ، مدیر تیم پرسپولیس درباره اتفاقات دیدار با سپاهان گفت:اظهارات فتاحی طوری است که انگار از رو می‌خواند. آقای فتاحی شما روخوانی می‌کنید و بحث ما مردم خوب اصفهان نیست. اولین نفر آقای فتاحی سمت داور رفت و ایشان درگیری را شروع کرد. آقای فتاحی حرف ها را وارانه جلوه می‌دهد و این بحث‌ها بچه‌گانه است. گفته‌های او صحت ندارد. برای اعزام به استادیوم به خاطر تجمع و ترافیک ساختگی ۴۰ دقیقه معطل شده بودیم. اینکه اتفاقات و حواشی را حاشا می‌کنند، درست نیست.

او افزود:ما می‌خواستیم بازی کنیم و تاریخ بازی را عقب نینداختیم. امسال همه تیم‌ها علیه ما شده‌اند. ما نه هوادار فرستادیم، نه تصادف ساختگی داشتیم. اگر بحث ترس بود که سال گذشته اتفاق افتاد.

منبع:پارس فوتبال 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.