کد خبر : 2886 / /
/

زوج مخوف پرسپولیس آماده تقابل با سپاهان+جزئیات بیشتر

پرسپولیس در حساسترین بازی هفته به مصاف سپاهان می رود.

زوج مخوف پرسپولیس آماده تقابل با سپاهان+جزئیات بیشتر

 

 

 پرسپولیس در لیگ بیستم شرایط متفاوتی را از نظر خط حمله داشته است. در ۴ سالی که این تیم قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، مهاجم اصلی‌اش تعداد گل‌های خود را دو رقمی کردند اما این فصل مهدی عبدی عملکرد نامطلوبی داشت و مغانلو و آل کثیر هم هنوز در لیگ برتر به توفیق خاصی نرسیده‌اند.

با این حال زوج خط حمله جدید پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنار یکدیگر را تجربه کردند، توانستند ۶ گل وارد دروازه رقبا کنند و میانگین هر بازی یک گل را به ثبت برسانند؛ آماری که اگر در لیگ برتر هم تکرار شود، تمام مشکلات خط حمله پرسپولیس را برطرف خواهد کرد.

نکته جالب اینکه هر دو مهاجم جزو برترین گلزنان لیگ نوزدهم بودند و حالا فرصت بازی در تیمی دیگر را کنار هم پیدا کرده‌اند؛ در دو بازی سرنوشت ساز پرسپولیس مقابل استقلال و سپاهان، قرمزها بیش از هر زمان دیگری به درخشش مهاجمان خود نیاز دارند. اگر پرسپولیس بتواند شش امتیاز از این دو بازی بگیرد، صدرنشینی قاطعانه‌ای را رقم خواهد زد و از این رو، این دو بازی برای قرمزها اهمیت ویژه‌ای دارد.

منبع:خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.