کد خبر : 2597 / /
/

خوشحالی جنجالی تیم استقلال سوژه رسانه ها شد+فیلم لو رفته

اعضای تیم استقلال بعد از برد مقابل الشرطه عراق صعودشان را جشن گرفتند.

خوشحالی جنجالی تیم استقلال سوژه رسانه ها شد+فیلم لو رفته

فیلمی از خوشحالی تیم استقلال در رختکن را می بینید.تیم استقلال در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد.تیم استقلال پرافتخارترین تیم ایران محسوب می‌شود.تیم استقلال  رکورد پرتماشاگرترین بازی جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر ایران تا پایان ۲۰۲۰ را شکسته است.تیم استقلال در سال 1370 برای دومین بار قهرمان آسیا شد.

بعد از به صدا در آمدن سوت پایانی دیدار استقلال و الشرطه عراق و کسب 3 امتیاز با برد یک بر صفر توسط آبی های پایتخت، اعضای این تیم در ورزشگاه جشن گرفتند.

بازیکنان استقلال بعد از آنکه صعودشان به دور بعدی لیگ قهرمانان قطعی شد، در ورزشگاه شادی های جالبی انجام دادند. فرهاد مجیدی نیز به همراه اعضای کادرفنی و همچنین برادرش فرزاد که نقش مدیراجرایی را در استقلال دارد هم مشت های گره کرده را به نشانه پیروزی در زمین شماره دو ملک عبدالله جده به نمایش گذاشتند.

 

استقلالی ها همچنین عکس یادگاری خندان و شادابی را نیز برداشتند تا نشان بدهند خستگی شان که ناشی از دیدارهای فشرده لیگ قهرمانان است به در شده و از اینکه دل هواداران تیم شان را شاد کنند، خوشحالند.

این جشن و پایکوبی تا رختکن استقلال هم ادامه پیدا کرد. استقلالی ها در رختکن ملک عبدالله به پایکوبی و شادی پرداختند و فیلمی نیز گرفتند که در فضای مجازی منتشر شده است.

منبع:ورزش 3

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.