کد خبر : 2567 / /
/

گزارش بازی تیم پرسپولیس مقابل الریان | فیلم لحظات گلزنی بازیکنان

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به بردی پرگل دست یابد.

گزارش بازی تیم پرسپولیس مقابل الریان | فیلم لحظات گلزنی بازیکنان

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفت و به بردی پرگل دست یافت. شاگردان گل محمدی در این دیدار موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۲ بر حریف خود غلبه کنند.

شهریار مغانلو، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و حسین کنعانی‌زادگان گلزنان پرسپولیس در این رقابت بودند.‌ بولی دو گل الریان را در این دیدار به ثمر رساند.

پرسپولیس با غلبه بر الریان، ۱۵ امتیازی شد و مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زد. در بین گروه‌های غرب آسیا، پرسپولیس تنها تیمی بود که به امتیاز ۱۵ رسید.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب لک، فرجی، کنعانی‌زادگان، امیری، نعمتی، شریفی، پهلوان، عالیشاه، ترابی، مغانلو و آل کثیر راهی میدان شد. مغانلو و کنعانی‌زادگان از پرسپولیس و شجاع خلیل زاده از الریان در این دیدار کارت زرد گرفتند.

دیگر دیدار این گروه، امشب بین تیم‌های الوحده امارات و گوآی هند برگزار می‌شود. گوآ ۳ امتیازی است و الوحده با ۱۰ امتیاز به احتمال زیاد صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده‌است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.