کد خبر : 2453 / /
/

تیم پرسپولیس قرنطینه را دور زد؟+جزئیات بیشتر کلیک کنید

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وزارت بهداشت و ارائه توضیح درباره وضعیت قرنطینه بازیکنان این تیم در هند، خواست پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت قرنطینه نشوند.

تیم پرسپولیس قرنطینه را دور زد؟+جزئیات بیشتر کلیک کنید

تیم پرسپولیس از وزارت بهداشت درخواست کرد که قرنطینه نشوند.تیم پرسپولیس تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.تیم پرسپولیس در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیان‌گذاری شده است.تیم پرسپولیس  بهترین تیم ایران در جهان شد. تیم پرسپولیس یکی از پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در ایران است. 

 درحالی که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند به سر می‌برد، وزارت بهداشت خواسته اعضای این تیم پس از بازگشت به تهران به قرنطینه بروند و در صورت منفی بودن تست‌ کرونا از قرنطینه خارج بشوند.

از این رو باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت بهداشت توضیحاتی درباره نحوه سفر تیم به هند و قرنطینه اعضای تیم ارائه کرد. در این نامه اشاره شده که پرسپولیس با پرواز چارتر عازم هند شده و در بازگشت هم از پرواز چارتر استفاده خواهد کرد و از طرف دیگر، این تیم تحت حباب قرطینه AFC قرار دارد و هر سه روز یک بار تست PCR داده است و به همین خاطر از وزارت بهداشت درخواست شده تا از قرنطینه این تیم هنگام بازگشت، صرف نظر شود. 

منبع: ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.