کد خبر : 1029 / /
/

خاطره جنجالی بهتاش فریبا از دربی سال 73+فیلم دیدنی

خاطره جالب بهتاش فریبا از دربی جنجالی سال 73|وقتی نصرالله عبداللهی در بازداشتگاه، داور (ابهران) را با مأمور اشتباه گرفت

خاطره جنجالی بهتاش فریبا از دربی سال 73+فیلم دیدنی

دربی  در تاریخ 22 دی ماه برگزار می شود.دربی در حالی برگزار می شود که استقلال در صدر جدواپل لیگ قرار دارد. دربی پس از بازماندن پرسپولیس از جام آسیا برگزار می شود. دربی احتمالا با داوری رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد. اخبار دربی را با ما دنبال کنید.

خاطره فریبا از دربی

بهتاش فریبا خاطره جالبی از دربی جنجالی سال 73 از موقعی که نصرالله عبدالهی داور دربی را به جای مامور بازداشتگاه اشتباه گرفت تعریف کرد.

پس از اتفاقات جنجالی در دربی 73 و درگیری میان بازیکنان دو تیم چند نفری راهی بازداشتگاه می شوند و نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا هم برای حل مشکل بازیکنان به اداره پلیس رفتند. بهتاش فریبا گفت : نصرالله عبدالهی چای زیاد می خورد برای همین چند ساعتی در اداره نشسته بودیم و کسی نیامد، او هم گفت من می روم در حیاط چای بخورم. فردی جلوی در ایستاده بود، عبداللهی به او گفت ایرادی ندارد من بروم چای بخورم آن فرد هم گفت به من ربطی ندارد عبداللهی از او پرسید مگر شما مامور ما نیستید آن فرد هم گفت آقای عبداللهی من ابهران هستم داور دربی! 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.