کد خبر : 3481 / /
/

الهام چرخنده مهاجرت کرد؟+جزئیات بیشتر

الهام چرخنده متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان و بازیگر فیلم های من یک مستاجرم، آوای باران، پروانه و ششمین نفر است. چرخنده همراه همسرش از ایران خارج شد.

الهام چرخنده مهاجرت کرد؟+جزئیات بیشتر

الهام چرخنده، بازیگر ایرانی در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرد و توانست با بازی‌های درخشان خود بیش از پیش نزد مردم شناخته شود.

الهام چرخنده از ایران رفت

الهام چرخنده پس از عدم موفقیت در کنترل حواشی ایجاد شده پیرامون فعالیت حرفه‌ای خود، همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی از ایران خارج شدند و برای زندگی به کشور عراق مهاجرت کردند. چرخنده سه سال پیش با همسر دومش از ایران رفت و در حال حاضر در کربلا زندگی می‌کند. البته چرخنده دلیل این مهاجرت را شغل همسر خود عنوان کرده است. او مدت اقامت خود را در کشور عراق طولانی مدت اعلام کرد.

الهام چرخنده و فرشید نوابی

فرشید نوابی متولد ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون، تهیه کننده و گوینده مجری است. او همسر سابق الهام چرخنده است و از او پسری به نام ارسطو دارد که در حال حاضر با پدرش زندگی می‌کند.

الهام چرخنده و سید محمد درویشی

چرخنده و حجت الاسلام درویشی سه سال پیش در مدت کوتاهی که در ایران حضور داشتند با هم ازدواج کردند و سپس به عراق مهاجرت کردند.

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخندهالهام چرخنده بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اصالتاً اهل کاشان است. او در رشته معماری تحصیل کرد و پس از ترک تحصیل در این رشته به تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پرداخت. او فعالیت خود را از سال ۷۵ با بازی در فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان آغاز کرد.

فیلم‌های سینمایی الهام چرخنده

عروسی مهتاب (۱۳۷۵)

هما (۱۳۸۰)

جنایت و مکافات (۱۳۸۰)

شب یلدا (۱۳۸۰)

سوگند (۱۳۸۷)

دامنه‌های سفید (۱۳۹۱)

اسب‌ها همچنان می‌تازند (۱۳۹۲)

فیلم‌های تلویزیونی الهام چرخنده

داروخانه پرماجرا (۱۳۷۹)

من یک مستاجرم (۱۳۸۰)

دایره تردید (۱۳۸۲)

ششمین نفر (۱۳۹۰)

پروانه (۱۳۹۲)

آوای باران (۱۳۹۲)

آسمان من (۱۳۹۴)

بزم آخر (۱۳۹۴)

تئاترهای الهام چرخنده

شبا شب (۱۳۷۹)

والس خداحافظی (۱۳۸۱)

گیتار شکسته (۱۳۸۲)

جوایز و افتخارات الهام چرخنده

برنده بهترین نقش خوان زن در اولین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی برای انتهای مهتاب (۱۳۹۱)

برنده بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سومین دوره جشنواره فیلم‌های تلویزیونی جام جم برای پروانه (۱۳۹۲)

منبع:ایمنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.