کد خبر : 3428 / /
/

شقایق فراهانی تغییر جنسیت داد+تصاویر لو رفته

دبیر شورای صنفی نمایش اعلام کرد که از چهارشنبه هفته آینده فیلم سینمایی «گل به خودی» به چرخه اکران اضافه می‌شود.

شقایق فراهانی تغییر جنسیت داد+تصاویر لو رفته

شقایق فراهانی متولد ۲ مرداد ۱۳۵۱ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا است.شقایق فراهانی چندین سال قبل طلاق گرفت. شقایق فراهانی یک پسر به نام سام از این ازدواج دارد که با خودش زندگی می‌کند.آخرین خبرهای مرتبط با شقایق فراهانی را در سایت خبرآزاد مشاهده می کنید.

 مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش گفت: از چهارشنبه هفته آینده فیلم سینمایی «گل به خودی» ساخته احمد تجری به نمایش در می‌آید. مقرر شد فیلم سینمایی «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری به چرخه اکران اضافه شود.

شقایق فراهانی

شقایق فراهانی در این فیلم گریم عجیب «شقایق فراهانی» در نقش یک مرد سبیل دار به چشم می خورد.

ابوالفضل رجبی، رایان سرلک، ال آی بشارت، آرینا تجری، محمدرضا علی نیا، شقایق فراهانی، نسیم ادبی، علیرضا استادی، ستاره حسینی، مهسا ایرانیان، غزاله اکرمی، شادی عزیزی، پانته آ خادمی، علی رهبری، آرین بهاری گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

بیوگرافی شقایق فراهانی 

نام:شقایق

نام خانوادگی :فراهانی

تاریخ تولد :1351/5/2

محل تولد :تهران

مدرک تحصیلی:دیپلم گرافیک و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی

زندگینامه شقایق فراهانی

شقایق فراهانی متولد 2 مرداد 1351 در تهران  بازیگر ایرانی است. دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون میباشد. شقایق از همان کودکی همراه پدر و مادرش بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی نیا به بازی در تئاتر پرداخت.

شقایق فراهانی او درباره رابطه خودش و پسرش گفته است:ما در زندگی هم روزهای سخت را تجربه می کنیم و هم روزهای خوب و شیرین و این خوشبختی ماست که زندگی مان یکنواخت نیست و فراز و نشیب دارد. وقتی اتفاق بدی پیش می آید احساس می کنیم غم دنیا در دل ما می نشیند. این را من از روی تجربه شخصی می گویم. رابطه من و پسرم به گونه ای است که با اینکه فرزند طلاق بوده سعی کرده ام کمترین مشکل را با او داشته باشم.

در این راه سعی کرده ام با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس با پسرم به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم و بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشم و امیدوارم موفق شده باشم. گاهی مسائلی در زندگی پیش می آید که کنار آمدن با آنها شاید یک عمر زمان ببرد اما خدا را شکر تمام تلاشم این بوده که پسرم به آگاهی لازم برسد.

دنیای بازیگری شقایق فراهانی

او با حضوری کوتاه در فیلم لیلا وارد عرصه سینما شد. وی در فیلم چتری برای دو نفر توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد. بازی او در این فیلم کاملا بر بازی بازیگران مقابلش رضا کیانیان و هدیه تهرانی برتری داشت. شقایق فراهانی با بازی بسیار خوبش در فیلم پروانه در سطح بین المللی هم توانست موفقیت هایی را بدست آورد.

شقایق فراهانی در سریال انقلاب زیبا نقش مانیا را بازی می کند. در خلاصه داستان این سریال  آمده است:زیبا و حامد که مدت ها است در یک موسسه رسانه ای با یکدیگر همکار هستند تصمیم به ازدواج می گیرند. جابر پدر زیبا در کودکی، او و همسرش را با بی مسئولیتی ترک کرده و از کشور خارج شده است. او در خانواده ای با تفکرات شبه مدرن بزرگ شده و در این زمینه تفاوت هایی با عمار دارد، اما با این وجود آن دو به یکدیگر علاقمند هستند.

فیلم سینمایی شقایق فراهانی

1392     خواب زده ها       

1392     روز رستاخیز        

1392    سایه روشن     

1392    متروپل   

1392    به تهران خوش آمدید   

1392    کلاشینکف   

شقایق فراهانی 1391    بی خداحافظی   

1390    خنده در باران  

1390    گناهکاران 

1388    باغ قرمز

1388    روز رستاخیز        

1387   محاکمه در خیابان      

1387   دل شکسته        

1387   وقتی همه خوابیم  

1386   دایناسور     

1386   مظفرنامه      

1385   مقلد شیطان      

1385   مهمان     

1385   نصف مال من، نصف مال تو  

1384   راه طی شده      

1384   صحنه جرم، ورود ممنوع!        

1384   قلقلک     

1383   شارلاتان        

1382   پروانه ای در باد  

1380   آدمک ها   

1380   سیندرلا      

1379   چتری برای دو نفر 

1379   سمفونی تاریک      

1379   شب های تهران  

1379   شهرت

1379   صدای سخن عشق 

1377   طوطیا  

1377   عشق کافی نیست    

1377   مهره     

1375   لیلا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.