کد خبر : 2396 / /
/

اولین خواننده‌های انتخاباتی چه کسانی هستند؟!+جزئیات بیشتر را بخوانید

بهمن بابازاده خبرنگار سرشناس حوزه موسیقی در پیامی نوشت: برخی منابع از تماس نمایندگان ستاد انتخاباتی سردار حسین دهقان با محسن چاوشی، سالار عقیلی و مصطفی راغب خبرداده اند.

اولین خواننده‌های انتخاباتی چه کسانی هستند؟!+جزئیات بیشتر را بخوانید

 

 

گفته می شود از این خواننده ها برای اجرای قطعاتی برای حمایت از این کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری دعوت شده و چاوشی و عقیلی این درخواست را رد کرده اند.

«مصطفی راغب» که پیشنهاد اجرای اثری از دکتر مصدق را داشته، هنوز پاسخ مشخصی به این خواسته نداده است ولی مدیران شرکت «آوازی نو» از این پیشنهاد اظهار بی اطلاعی کردند.

تکذیب اخبار منتشر شده از سوی محسن چاوشی

انتشار برخی اخبار مربوط به تماس های از ستاد انتخاباتی برخی چهره ها با محسن چاوشی که صبح امروز در کلاب هاوس مطرح شد، با تکذیب این خواننده رو به رو شد.

چاوشی در این باره نوشته:

این‌روزها عده‌ای سودجو برای گرم‌کردن بازار کم‌رونق‌شان از هیچ حربه‌ای دریغ نمی‌کنند. لذا خبر منتشرشده مبنی‌بر تماس یکی از نمایندگان انتخاباتی با محسن چاوشی جهت اجرای قطعات مناسبتی، قویاً تکذیب می‌گردد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.