کد خبر : 2132 / /
/

شوخی جنجالی مائده در سریال احضار با ماجرای علی دایی و عباس بوعذار+فیلم لو رفته

آدرینا صادقی بازیگر مائده احضار در اینستاگرامش بخش از سریال را با کلیپ علی دایی در مورد عباس بوعذار ریمیکس کرد.

شوخی جنجالی مائده در سریال احضار با ماجرای علی دایی و عباس بوعذار+فیلم لو رفته

مائده در سریال احضار بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است و اکنون با بازی در سریال احضار توانسته به خوبی خود را نشان دهد.مائده در سریال احضار با درخشش روی صحنه تئاتر توانست نهایتا توجه علیرضا افخمی را به خود جلب کند.مائده در سریال احضار نقش یک دختر لجوج را بازی می کند.مائده در سریال احضار خواستگاری به نام محسن دارد که با اضافه شدن او به ماجرا ، اتفاقاتی ترسناک رقم می خورد.آخرین خبر از مائده در سریال احضار را در سایت خبرآزاد بخوانید 

علی دایی که در سال 1395 و 1396 سرمربی تیم نفت تهران بود، در بازی نیمه نهایی جام حذفی با سپاهان بازی اواخر بازی یک درگیری پیش آمد و شجاع خلیل زاده، عباس بوعذار را با سر زد. بعد بازی گفتند که شجاع  محمدی نامی را زده و علی دایی  هم متوجه این اشتباه شدند و در مصاحبه گفتندکه در تیم او بازیکنی به اسم محمدی  وجود ندارد.

و حروف نام "محمدی" را هجی کرده و در نهایت با حروف اسم عباس بوعذار مقایسه کرد. کلیپ های ریمیکس متعددی از این بخش از گفتگوی علی دایی اغلب به صورت طنز ساخته شده است که در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای پیدا کردند.

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی یکی از مجموعه های تلویزیونی جدیدی است که در شبهای ماه رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

این سریال که در ژانر ملودرام و ماورایی ساخته شده است بازیگران جدید و با استعدادی را معرفی می کند که از بازیگران تئاتر می باشند و در چند نمایش به روی صحنه رفته اند.

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده، یکی از بازیگرانی است که برای اولین بار با سریال احضار مقابل دوربین قرار گرفته است. 

بیوگرافی مختصری از مائده در سریال احضار 

آدرینا صادقی متولد دهه 70 است. او یکی از بازیگران تازه کار و نوظهور سینما وتلویزیون است که فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر آغاز کرد.

این بازیگر با حضور در صحنه های نمایش و ارائه بازی های درخشان توانست نظر فیلم سازان و اهالی سینما را به خود جلب کند. آدرینا صادقی یکی از بازیگران جوان و ناشناخته سریال احضار است که علیرضا افخمی از او برای همکاری در این مجموعه دعوت نمود.

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در این سریال، به همراه سه دختر دیگر که از دوستان صمیمی وی هستند  راهی شمال شده د و بعد از آمدن خواستگار سابق به نام محسن، زندگی او دگرگون می شود.

در ادامه عکسهای آدرینا صادقی که خود در اینستاگرامش منتشر کرده است را می بینید

مائده در سریال احضار

مائده در سریال احضار

مائده در سریال احضار

مائده در سریال احضار

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.