کد خبر : 1666 / /
/

آرزوی کامران تفتی در روز تولدش برآورده شد!/به طرفدارانش چه گفت؟+تصاویر دیده نشده

به تازگی کامران تفتی به مناسبت تولدش پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت

آرزوی کامران تفتی در روز تولدش برآورده شد!/به طرفدارانش چه گفت؟+تصاویر دیده نشده

کامران تفتی به مناسبت تولدش پستی را در اینستاگرام با هوادارانش به اشتراک گذاشت.کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران است.کامران تفتی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است.کامران تفتی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی فعالیت می کند و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران پرداخته‌است. کامران تفتی اقدام به انتشار یک اثر عاشقانه با نام ۴۴/۴/۴ به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی کرده‌است

کامران تفتی با انتشار این ویدئو نوشت:«.توو این روزهاى سخت و سیاه سفید

روز تولدم فقط بلند بهم یاداورى میکنه که هنوز فرصت دارم بهتون عشق بورزم و تمام تلاشم و بکنم که لایق اینهمه مهر و محبت باشم دلم به یاد رفیقاى رفته است و ذهن و جانم دلواپس این روزها و سختیامون که انشالله به خواست و اراده پروردگار هممون سر سلامت ازشون عبور مى کنیم دوستتون دارم

بیوگرافی کامران تفتی

نام :کامران

نام خانوادگی :تفتی

تاریخ تولد :1358/1/19

محل تولد :تهران

تحصیلات :  فارغ التحصیل بازیگری

-------------------------------------------

زندگینامه کامران تفتی

کامران تفتی متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. 

کامران تفتی فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

کامران تفتی

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی  ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد. و تاکنون اجراهایش  در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد.

ازدواج کامران تفتی

در شهریور 96 زمانی که کامران تفتی میهمان برنامه رضا رشید پور در حالا خورشید شد ؛ مجری برنامه حالا خورشید بدون مقدمه سراغ یک سوال اساسی از کامران تفتی رفت و گفت :یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که میگوید "کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی " که بازیگر سریال میکائیل سریع به این صحبت واکنش نشان داد و با نشان دادن حلقه ای که در دستش بود گفت :دوا نمودم و من در شرف ازدواجم و میدانستم قطعا این را میپرسی. حتی سر برنامه وقتشه هم همیشه این بحث بود که چرا یک پسر مجرد باید درباره ازدواج صحبت کند وقتی هنوز آن را تجربه نکرده است و خداروشکر من در شرف این ازدواج هستم و بعد از محرم و صفر قطعی میکنم این اتفاق را ، صحبت هایش صورت گرفته است و بعداز ماه صفر به صورت رسمی ثبت میشود.

خوانندگی کامران تفتی

پس از اجرای موفق دکلمه های آلبوم «مکث»در همکاری با کیارش حسنزاده این بار به شکلی کاملا مستقل فعالیت رسمی خود را در دنیای موسیقی آغاز می کند.

مجریگری کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی با برنامه وقتشه در شبکه نسیم وارد عرصه مجریگری نیز شد ؛ البته با توجه به اینکه او در مجریگری تجربه ی خاصی از پیش از اجرای این برنامه نداشت اما به ندرت توانست در این برنامه خوش بدرخشد و خود را در این فیلد مطرح کند

فیلم شناسی کامران تفتی

فیلم های سینمایی کامران تفتی 

    سلام بر عشق                1388

    پایان نامه                       1389

    مرگ کسب و کار من است 1389

    رسوایی                        1391

 

 

فیلم های تلویزیونی کامران تفتی:

1376 ولایت عشق 

1380 خواب و بیدار 

1384 حس سوم 

1384 پای پیاده 

1386 بی صدا فریاد کن 

1386 کارآگاهان 

کامران تفتی

1386 زمانی برای پشیمانی 

1387 خسته دلان 

1388 شمس العماره 

1388 شهر دقیانوس 

1389 زیر هشت 

1389 تاوان 

1389 تبریز در مه 

1390 ششمین نفر 

1390 پنجره 

1391 راز پنهان 

1391 راز و نیاز 

1391 دیوار 

1392 ستاره حیات 

1392 بی قرار 

1393 خط 

1394 بزم آخر 

1394 میکائیل 

تله فیلم کامران تفتی:

    محله من

    پاتوق

    خط باریک

    آن مرد

    عصیان

    ماه می تابد

    کور گره

تئاتر کامران تفتی:

کامران تفتی

    بی شیر و شکر

    زائر

    دایره بسته

    فالگوش

    نجواهای شبانه

    رقصی چنین

    نظمیه زنان

    یادداشتی برای سهراب

    خشت خام خانه 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.