کد خبر : 1529 / /
/

سریال گیسو کی پخش می‌شود؟

سریال عاشقانه ۲ که فصل او آن به کارگردانی منوچهر هادی تولید شده بود به اتمام رسید و حال خبری های خوب برای علاقه مندان این سریال این است که تولید فصل دوم این مجموعه نمایش خانگی آغاز شده و مخاطبان و دنبال کنندگان آن منتظر فصل دوم آن باشند.

 سریال گیسو کی پخش می‌شود؟

سعید جلالی نویسنده سریال گفت: این سریال در راستای همان فصل اول و ادامه‌ی آن محسوب می‌شود.

بخشی از قصه به حضور بازیگران این مجموعه در فصل اول منوط است که در صورتی‌که در فصل جدید حضور نیابند قصه با تغییرات مواجه می‌شود.

بازیگران سریال عاشقانه ۲

مانند فصل اول بازیگرانی چون : محمد رضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، علیرضا سوزنچی، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان، هومن سیدی ، یکتا ناصر و مهناز افشار به ایفای نقش می پردازند.

تعداد قسمت ها و زمان پخش فصل دوم عاشقانه

فصل دوم سریال «عاشقانه»‌ به کارگردانی منوچهر هادی در ۳۴ قسمت در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد.

به تازگی موافقت اصولی ارشاد برای نگارش فصل دوم سریال «عاشقانه» صادر شده و قرار است تا چند ماه دیگر این سریال وارد مرحله پیش تولید شود.

سریال عاشقانه 2 بر اساس گزارش‌ها اکنون سریال آماده برای ساخت بوده و قراردادهای آن نیز بسته‌شده است.

درواقع تیم در انتظار سرمایه‌گذاری‌ها بوده و به‌زودی کار آغاز خواهد شد و حتمالاً در زمستان امسال برای نمایش خانگی منتشر می‌شود.

خلاصه داستان سریال عاشقانه ۲

داستان فصل دوم این سریال از ادامه ماجرایی که در قسمت آخر پخش شد، شروع می‌شود و ترجیح گروه تولید بر آن است تا از همان بازیگران فصل قبل در فصل جدید سریال استفاده کنند.

فصل اول این سریال داستان چند خانواده با قصه‌ها و مشکلاتشان را نشان می‌داد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را داشت 

سریال عاشقانه 2 با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار)، کسی که از وجود او اطلاعی نداشتند! مشکلاتی بین دو زوج جوان، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل می‌گیرد…

فصل جدید سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری ساخته خواهد شد

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.