کد خبر : 1448 / /
/

محمد علیزاده هم مجری شد!

بعد از حضور پررنگ بازیگران در عرصه اجرای تلویزیونی حالا نوبت به محمد علیزاده خواننده رسید.

محمد علیزاده هم مجری شد!

 

 سورپرایز و شگفتانه‌ای که محمد قنبری تهیه‌کننده این برنامه از آن خبر داده بود نام این چهره را بر زبان نیاورد و حالا او را روی آنتن دیدیم. شاید به این نکته فکر می‌کرد که قبل از روی آنتن نیامدن این خواننده، حاشیه‌ها گریبان برنامه را نگیرد! 

هیراد حاتمی دیگر مجری این برنامه است؛ این برنامه تا پایان تعطیلات نوروز هر شب به مدت 120 دقیقه روی آنتن می‌رود و در29اسفند به مدت10ساعت تا لحظه سال تحویل مهمان مخاطبان خواهد بود؛ از ساعت 22 روی آنتن می‌رود و تا 9 صبح روز بعد ادامه دارد.

تهیه‌کننده "بهار جان" تأکید کرد: همچون سال قبل با "شب فیروزه‌ای" در دکور برنامه "بهار جان" کار را ادامه خواهند داد و 15 روز برنامه خواهند داشت. 

ویژه برنامه 4 ساعته "چهل تیکه" برای تحویل سال تلویزیون/ بدون تماشاگر با بازیگران، دوبلورها و گوینده‌ها

حضور پررنگ بازیگران یا خوانندگان به عنوان مجری تلویزیونی قابل تأمل است؛ چرا که پیش از این معاون سیما بر ضابطه‌مند شدن حضور سلبریتی‌ها در جایگاه اجرای تلویزیون تأکید کرده بود.   تلویزیون مجریان بسیاری دارد که متعهد، موفق و آشنا به اصول حرفه‌ای در برنامه‌ها حضور دارند و برنامه‌هایی پرمخاطب و برند را اداره می‌کنند پس چه نیازی به این همه حضور پررنگ سلبریتی‌ها و بازیگران به عنوان مجریان تلویزیونی است؟

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.