کد خبر : 1379 / /
/

سریال‌های نوروز ۱۴۰۰/ هیولا 2 کی پخش می‌شود؟

فصل اول مجموعه تلویزیونی «هیولا» به کارگردانی «مهران مدیری» با استقبال مخاطبین همراه بود. حالا برای اولین بار عنوان شده است که فیلمبرداری سریال هیولا 2 شروع شده است و احتمالا پخش سریال تا نوروز ۱۴۰۰ آغاز شود.

سریال‌های نوروز ۱۴۰۰/ هیولا 2 کی پخش می‌شود؟

عنوان اصلی سریال هیولا 2 هنوز مشخص نشده است اما به عقیده برخی منابع عنوان آن «هیولاها» یا «دراکولاها» خواهد بود. روند ساخت این فصل به کارگردانی مهران مدیری، به تازگی شروع شده است و حضور «ویشکا آسایش» در این سریال پیش از این تایید شده بود. همچنین براساس برخی گزارش‌ها شنیده می‌شود که آسایش قرار است نقش اصلی این فصل را به عهده داشته باشد. در فصل گذشته «فرهاد اصلانی» نقش اصلی ماجرا را ایفا می‌کرد.

از دیگر بازیگران فصل دوم سریال هیولا می‌توان به مهران مدیری، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، محمد بحرانی، گلاره عباسی، بهتام تشکر و نیما شعبان‌نژاد اشاره کرد. همچنین طبق اخبار ارائه شده از سوی عوامل ساخت این سریال، به نظر می‌رسد حضور مهران مدیری نسبت به فصل گذشته سریال کمرنگ‌تر خواهد شد و تنها در دو قسمت اولیه حضور خواهد داشت.

داستان سریال هیولا 2 هنوز مشخص نشده اما با وارد شدن ویشکا آسایش به عنوان شخصیت اصلی سریال احتمالا داستان آن نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته باشد. همچنین درست مانند فصل اول، داستان این فصل هم با پرداختن به مفاسد اقتصادی آن‌ها را به چالش خواهد کشید.

سریال‌های نوروز 1400

امیر برادران نویسنده این مجموعه پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این مجموعه با ۲۰ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ آماده خواهد شد.

یکی از چالش‌های مهم مدیری در فصل دوم سریال هیولا اضافه کردن شخصیت‌های جدید به آن است. سریال‌های قبلی او مانند «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» که هر کدام از دو فصل تشکیل می‌شدند، با شخصیت‌های فصل قبل ادامه پیدا می‌کردند. اما مدیری در فصل دوم هیولا با حذف شخصیت اصلی داستان یعنی «هوشنگ شرافت» قصد دارد کار کاملا متفاوتی را انجام دهد. بنابراین با وجود تغییر شخصیت اصلی «فرهاد اصلانی»، «شبنم مقدمی» و «گوهر خیراندیش» در این فصل حضور نخواهند داشت.

فصل چهارم مجموعه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری به زودی به پایان می‌رسد و در حال حاضر مدیری در حال تولید فصل پنجم این مجموعه است. همچنین این بازیگر و کارگردان، در پروژه‌های دیگری از جمله سریال «خاتون» ساخته تینا پاکروان و فیلم «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی حضور کوتاهی دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.