کد خبر : 1008 / /
/

افشاگری راز زندگی جواد عزتی و همسرش+عکس دیدنی

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عرتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.

افشاگری راز زندگی جواد عزتی و همسرش+عکس دیدنی

 

جواد عزتی کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های هنری هستند که در ادامه اشاره ای به اختلاف سنی این زوج خواهیم داشت.

جواد عزتی و همسرش چقدر با هم اختلاف سنی دارند؟

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. این زوج هنری از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم میشود.

جواد عزتی

جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.

جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال 1360 متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال 60 است و این زوج هنرمند چندماه با هم اختلاف سنی دارند.

جواد عزتی و مه لقا باقری 

ماجرای آشنایی جواد عزتی و همسرش مربوط به بازی او در تئاتری است که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.