کد خبر : 2690 / /
/

گزینه اصلاح طلبان در انتخابات 1400 لورفت

یک عضو حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: هنوز کسی در مورد پدیده انتخاباتی اصلاح طلبان نظری نداده است این پدیده می تواند کرباسچی باشد به هر حال او تحولی در مدیریت ایجاد کرده بود.​

گزینه اصلاح طلبان در انتخابات 1400 لورفت

«محمود علیزاده طباطبایی»، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در رابطه با هجمه های اخیری که نسبت به کاندیداهای جبهه اصلاحات از هر سو آغاز شده است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری تاکید کرده اند، مشارکت حداکثری مستلزم این است که گزینه هایی بیایند که مورد قبول بدنه جامعه باشند. ظریف یکی از این کاندیداها است اصلاح طلبان با دو سوم آرا ظریف را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب کردند. انتشار فایل صوتی ظریف جنجالی به راه انداخت، آیا انتشار آن فایل غیر قانونی است؟ آقای آشنا در توییتی که زده بود اعلام کرد این فایل ها برای ثبت در تاریخ و انتشار است هر سندی طبقه بندی دارد آقای آشنا این سند را تهیه کرده است و گفته این سند غیر محرمانه است پس انتشار آن هیچ منع قانونی ندارد من نمی دانم بوق و جنجالی که به راه افتاده برای چیست؟

او افزود: اگر ظریف از تصمیم خود منصرف نشود این مساله لطمه ای به او نمی زند. دو دیدگاه وجود دارد یک دیدگاه براساس چشم انداز ۲۰ ساله ای که مقام معظم رهبری تصویب کرده اند تعامل با دنیا است و یک دیدگاه تقابل با دنیا است؛ ظریف برای حل مشکلات داخلی کشور به دنبال تعامل با دنیا است.

گفته جدید انتخابات 1400

انتخابات 1400

علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: من فکر می کنم اصلاح طلبان به جمع بندی برسند و از یک نفر حمایت خواهند کرد. اصلاح طلبان چند کاندیدا نخواهند داشت اصولگرایان هم باید به همین جمع بندی برسند. من فکر می کنم چهره ای که در نهایت مورد توافق اصلاح طلبان قرار می گیرد چهره ای است که بتواند رای آور باشد و مثال بارز این چهره با این رویکرد هم محسن هاشمی است. 

او با بیان اینکه هاشمی مدیر اجرایی قوی با سابقه خانوادگی مورد قبولی برای مردم است، اضافه کرد: اصلاح طلبان می‌خواستند کاندیدا آنها یک خصوصیت داشته باشد؛ اول داشتن پرونده پاک است که محسن هاشمی با ۳۰ سال سابقه از دورانی که مدیر موشکی سپاه بود تا مدیریت در مترو و رییس دفتر ریاست جمهوری و معاونت دانشگاه آزاد و ریاست شورای شهر چهره ای است که در اجرا هیچ کس ایرادی به او نگرفت و همیشه موفق بوده است. احداث متروی تهران کار ساده ای نبود او این کار را انجام داد از نظر سیاسی نقطه ضعفی ندارد و از نظر مدیریتی قابل قبول است. از نظر تعامل با رهبری که از ملاک های اصلاح طلبان است او همیشه در همه کارهای خود، هماهنگی با دفتر رهبری و شخص رهبری داشته و از نظر رای آوری‌ انتخابات شورای شهر نشان داد مردم به خانواده آقای هاشمی احترام می گذارند.

این عضو حزب کارگزاران در پایان گفت: هنوز کسی در مورد پدیده انتخاباتی اصلاح طلبان نظری نداده است این پدیده می تواند کرباسچی باشد به هر حال او تحولی در مدیریت ایجاد کرده بود. 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.