کد خبر : 2536 / /
/

سخنگوی دولت: در تله رسانه های بدخواه وطن نیفتیم

سخنگوی دولت با اشاره به فایل مسروقه صحبت های وزیر امور خارجه نوشت: در تله‌ای که رسانه‌های بدخواه وطن برای تخریب فداکاریهای سربازان ما در میان افکار عمومی طراحی کرده‌اند نیفتیم.

سخنگوی دولت: در تله رسانه های بدخواه وطن نیفتیم

 

 

 در رشته توییت علی ربیعی ‌درباره ‎فایل_مسروقه سخنان وزیر امور خارجه آمده است: 

١- نباید اجازه داد توطئه "سرقتِ فایل " با توطئه "بازنمایی فایل" مسروقه تکمیل شود.  کسی دست ما را برای تفسیر درست محتوای سخنان، نبسته است.نباید با دستی که فایل را سرقت کرده و دستی که پس از سرقت در مفهوم و محتوای سخن دستبرد زده، همدستی کرد.

‌۲. برخی ناآگاهانه تفسیری را براین سخنان تحمیل می‌کنند که عینا توسط سارقان بیان شده، تلویزیون همدست رژیم اسرائیل درروز بازنمایی فایل صوتی گفت "ظریف دیگر نمی‌تواند برمقام فعلی خود باقی باشدو کشورهای مذاکره.کننده اعتباری برای ظریف قائل نخواهند شد،نشر این فایل صوتی "شام آخر" ‎ظریف بود

‌۳.آنچه سارقان صوت میگویند بافاصله کوتاهی تبدیل به پژواک برخی تریبوهای داخلی می شود. آنها می‌گویند "شام آخر" اینها می‌گویند "غروب" و"خودکشی".

سارقین صوت می‌گویند وزیرخارجه دیگر پس از نشرفایل نمی‌تواندمذاکرات تحریم شکنی برجام را پیش ببرد،ترییون های داخل هم این سخن را تکرار می کنند.

‌۴. در تله‌ای که رسانه‌های بدخواه وطن برای تخریب فداکاریهای سربازان ما در میان افکار عمومی طراحی کرده‌اند نیفتیم، دوگانه "مذاکره-میدان" که ابداع شوم همان رسانه‌هاست بازتولید نکنیم، ایران امروز به توازنی ظریف میان امر "مقاومت میدانی "و"امر دیپلماسی" بیش از هرزمانی دیگر احتیاج دارد

‌۵. فکر نکنیم اگر میان "مذاکره-میدان" دوگانه‌سازی کنیم به سیاست یا به سربازان نبردگاههای خونین، خدمت کرده‌ایم. اتفاقاً سردار شهید ملی ما استاد مذاکره هم بود،این قدرت میدانی یاران سردار شهید بود که به طور توامان  توطئه توسعه طلبی رژیم اسرائیل را سد کرد وطومار داعش را پیچید.

‌۶. این قدرت و مهارت دیپلمات‌های کشور بود که برجام را به رغم مخالفت ومانع‌تراشی جنگ‌افروزانه لابی صهیونیسم حفظ و توطئه ترامپ را که در لحظه ترور سردار شهید، اقدام به ترور روانی ‎برجام کرد را خنثی نمود.نباید اجازه دهیم دستی کثیف که فایل را سرقت کرده در محتوای سخن هم تحریف ایجاد کند.

‌۷.جای جای سخن ‎ظریف سخن از حمایت رهبری است، سخن از رفاقت با سردار است،چرا اینها را نمی گوییم؟سارقین فایل می‌کوشند فایل را تبدیل به یک چماق علیه ‎برجام انسجام ملی و سربازان نبردگاهها کنند و دوگانه‌سازی کاذب «دفاعی‌ها»-«سیاسی‌ها»را مطرح کنند،سعی در تفرقه افکنی در صفوف ملی دارند.

منبع:ایرنا 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.